KFC îşi cere scuze după un anunţ publicitar care evoca „Noaptea de Cristal”

8304002 25.10.2022 A view shows a sign at a KFC restaurant in Moscow, Russia. Yum Brands Inc announced on October 24 it has sold its KFC restaurants and franchise in Russia to a local buyer as one of the world’s largest restaurant companies plans to fully exit the market over Moscow’s military operation in Ukraine. The Izhevsk-based buyers Smart Service Ltd are required to retain KFC employees in Russia and rebrand all 1,000 KFC locations into "Rostic’s". Ilya Pitalev / Sputnik

Ziua comemorării nopţii pogromului nazist – Răsfăţaţi-vă cu mai multă brânză fragedă cu pui crocant”: KFC şi-a cerut scuze după ce a trimis un mesaj promoţional pe aplicaţia sa din Germania care face referire la Noaptea de Cristal (Kristallnacht), organizată de nazişti în 1938, potrivit news 24.

Gigantul american al puiului prăjit a trimis miercuri această notificare către utilizatorii aplicaţiei sale din Germania, atrăgându-şi o ploaie de critici. Ulterior, KFC a trimis un nou mesaj în care spune că a fost vorba de o eroare” .

În urma unei erori în sistemul nostru, am trimis un mesaj incorect şi nepotrivit prin intermediul aplicaţiei noastre” , a explicat KFC. Ne pare rău, ne vom revizui imediat procedurile interne pentru a ne asigura că acest lucru nu se va mai întâmpla” , a anunţat gigantul american.

Noaptea de Cristal a fost un vast pogrom comis în Germania nazistă împotriva evreilor în noaptea de 8 spre 9 noiembrie 1938.

Sute de sinagogi şi lăcaşuri de cult au fost incendiate şi mii de magazine deţinute de evrei au fost jefuite de către SA şi SS naziste. Aproximativ o sută de evrei au fost ucişi.

Exit mobile version