Marcel Ciolacu are cele mai multe anunțuri plătite pe social media. Câți bani au fost cheltuiți pentru promovarea în online

Odată cu apropierea momentului alegerilor, probabil vezi pe telefon tot mai multe mesaje de la politicieni. Plata PR-ului se face chiar din banii tăi, pentru că partidele sunt subvenționate generos chiar de la bugetul de stat. Adică din bani publici. Expert Forum a făcut o analiză a cheltuielilor partidelor în social media în primele trei luni ale anului electoral 2024.

De la 1 ianuarie până în martie, politicienii și partidele au dat 3 milioane de lei doar prin promovare prin Facebook. USR a alocat cei mai mulți bani pe PR și este urmat de PNL și PSD. Cei mai promovați politicieni sunt Marcel Ciolacu, care nu ar trebui să fie promovat atât de mult pentru că el dă anunțuri importante zilnic, mai exact 53.000 de euro, apoi Cătălin Drulă, Nicușor Dan, care este în campanie electorală. Pe ultimul loc, cu doar 29 de anunțuri plătite, este Nicolae Ciucă.

PSD a cheltuit 60.000 de euro pentru promovarea prin Google, apoi USR și PNL.

Citește și

Exit mobile version