- Opera din Sydney a fost construită în 14 ani și a fost inaugurată în 1973.
- Echipa de baschet Sydney Kings folosește „velele” operei în logo din 1988.
- Echipele au plătit doar 1.000 de dolari pe an până acum.
Opera din Sydney este faimoasă în toată lumea pentru forma sa spectaculoasă. Dar cine ar fi crezut că este cel mai scump element grafic pentru cluburile sportive din Australia?
Advertisment
Instituția care administrează opera a cerut o sumă piperată pentru echipele care vor să folosească simbolul orașului în logo.
Echipe de fotbal, baschet și rugby ar fi trebuit să scoată din buzunar 50.000 de dolari pe an.
Recomandări
Când a văzut reacția publicului, Opera a dat înapoi. Vicepremierul regiunii New South Wales s-a scandalizat și a spus că ar fi fost un jaf la drumul mare.
„E o rușine! Este plătită de contribuabilii australieni, construită de australieni, este simbolică! Este australiană, nu e doar reprezintă doar Sydney! Reprezintă tot ceea ce suntem”, a declarat John Barilaro, Vicepremierul regiunii New South Wales.
Autorul articolului: Ciprian Bolan
- Unde ieși în weekend? Pe Calea Victoriei poți participa la un flashmob marca Damian Drăghici
- Procesul fraților Tate pentru trafic de persoane poate începe, a decis Tribunalul București
- Pentagonul confirmă că SUA au trimis în secret rachete cu rază lungă de acțiune în Ucraina. Forțele ucrainene le-au folosit recent în Crimeea
- „Guvernul Copiilor 2”, despre o societate ideală în mintea copiilor, și-a făcut intrarea în cinematografe. Regizor: „Copiii au idei minunate și ar fi bine să le adoptăm într-o formă sau alta”
- Ce vezi la Salonul Auto de la Beijing? ZEEKR îți prezintă „sufrageria pe roți”