logo

  • Dacia are un nou logo. Cum arată noua identitate a mărcii deţinute de Renault

    Renault a anunţat schimbarea logo-ului Dacia, începând din acest an A fost anunţat şi un nou SUV, cu numele de Dacia Bigster, care va purta logo-ul redesenat al mărcii Pentru noua identitate a mărcii Dacia au fost alese caractere geometrice. În clipul de prezentare, noul logo apare dintr-un „X”, format din literele „D” şi „C”. […]
    Business / 14 ianuarie 2021 • 11:26
  • Burger King își schimbă legendarul logo după mai bine de 20 de ani

    Lanțul de restaurante Burger King și-a schimbat logo-ul Angajații vor primi uniforme potrivite imaginii noi Cele 19.000 de restaurante vor fi readaptate pentru a servi noilor cerințe din pandemie Burger King are un nou logo, după ce compania a folosit vechea imagine timp de 20 de ani, relatează CNN Business. Culorile sunt inspirate de „mâncarea […]
    Business / 7 ianuarie 2021 • 21:07
  • Roger Federer a câștigat „meciul” împotriva celor de la Nike. Elvețianul a reintrat în posesia celebrului său logo

    Tenismenul elvețian și-a recâștigat logo-ul „RF” de la compania Nike. Marca nu va putea fi folosită pe echipamentul de tenis al lui Federer. Roger Federer a semnat acum 2 ani un contract de 300 milioane de euro cu Uniqlo. După ce, acum doi ani, Roger Federer și-a încheiat parteneriatul cu Nike, și-a pierdut marca RF. […]
    Sport & Leisure / 3 decembrie 2020 • 09:04
  • Ediția din 2028 a Jocurilor Olimpice de la Los Angeles și-a dezvăluit logo-ul

    Jocurile Olimpice din 2028 au logo Ediția din 2028 se va desfășura la Los Angeles Emblema LA28 este una construită pentru epoca digitală şi se schimbă în timp, evoluează, reflectând spiritul oraşului. Încă aşteptăm Jocurile Olimpice de la Tokyo, amânate anul acesta din cauza pandemiei.Vestea bună este că avem logo pentru cele din 2028, când […]
    Sport & Leisure / 3 septembrie 2020 • 16:48
  • Opera din Sydney: 50.000 de dolari ar trebui să plătească sportivii pentru a folosi imaginea instituției

    Opera din Sydney a fost construită în 14 ani și a fost inaugurată în 1973. Echipa de baschet Sydney Kings folosește „velele” operei în logo din 1988. Echipele au plătit doar 1.000 de dolari pe an până acum. Opera din Sydney este faimoasă în toată lumea pentru forma sa spectaculoasă. Dar cine ar fi crezut […]
    Government / 12 august 2020 • 22:22
  • Stereotipurile rasiale vor fi eliminate de companii din logourile produselor lor

    Companiile vor să elimine stereotipurile rasiale din logourile lor. Compania Mars, proprietara mărcii de orez Uncle Ben, intenționează să schimbe identitatea mărcii. Acesta este cel mai recent demers de acest tip al producătorilor de alimente care intenționează să își revizuiască logo-urile și ambalajele criticate pentru perpetuarea stereotipurilor rasiale. Mars spune că „acum este momentul potrivit […]
    Lifestyle / 18 iunie 2020 • 09:15