• Lanțul de restaurante Burger King și-a schimbat logo-ul
  • Angajații vor primi uniforme potrivite imaginii noi
  • Cele 19.000 de restaurante vor fi readaptate pentru a servi noilor cerințe din pandemie

Burger King are un nou logo, după ce compania a folosit vechea imagine timp de 20 de ani, relatează CNN Business. Culorile sunt inspirate de „mâncarea delicioasă”, a scris compania în prezentarea noii imagini lansate miercuri. Logo-ul nou are influențe retro și a renunțat la elementul albastru. Acesta va putea fi găsit pe pachetele de mâncare, dar și pe clădirile restaurantelor care vor fi redecorate.

Noul look va putea fi observat și la angajații care vor primi uniforme noi. Aceștia au descris noile haine pentru muncă ca fiind comfortabile și contenporane. În noile reclame apar angajați ai lanțului de restaurante.

În septembrie, Burger King a lansat noile modele de restaurante potrivite pentru perioada pandemiei, cu 3 case de drive-through, cușete pentru ridicarea individuală a comenzii și locuri de servire retrase. Renovarea celor aproximativ 19.000 de restaurante din toată lumea va dura câțiva ani.

Recomandări

CINE-I „DI VINĂ”?
UE DĂ 9 MIL € PT. CHIRURGIA CU HOLOGRAME
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
CAMPUS „MADE IN CHINA”
TU CE CONDUCI AZI?
XENOTRANSPALNTUL E NOUA ARMĂ A MEDICINII

Burger King a lansat meniul de un dolar, venind în ajutorul americanilor care au în prezent dificultăți financiare din cauza crizei provocate de pandemie.