Prințul Harry și Elton John dau în judecată presa britanică pentru interceptări telefonice

Prinţul Harry a semnat prefaţa unei cărţi dedicată copiilor care se confruntă cu pierderea unei persoane dragi Sursa: Profimedia
  • Prințul Harry, cântărețul Elton John și alte persoane au lansat o acțiune în justiție împotriva editorului ziarului britanic Daily Mail, acuzând interceptări telefonice și alte încălcări ale vieții private.
  • Editorul din spatele Daily Mail, The Mail on Sunday și Mail Online, nu a răspuns imediat la solicitările de comentarii.
  • Din grup fac parte actrițele Elizabeth Hurley și Sadie Frost, partenerul lui Elton John și cineastul David Furnish și Doreen Lawrence, mama adolescentului de culoare Stephen Lawrence, ucis într-un atac rasist în 1993.

Prințul Harry, cântărețul Elton John și alte persoane au lansat o acțiune în justiție împotriva editorului ziarului britanic Daily Mail, acuzând interceptări telefonice și alte încălcări ale vieții private, a anunțat joi o firmă de avocatură pentru acest grup.

Editorul din spatele Daily Mail, The Mail on Sunday și Mail Online, nu a răspuns imediat la solicitările de comentarii. Din grup fac parte actrițele Elizabeth Hurley și Sadie Frost, partenerul lui Elton John și cineastul David Furnish și Doreen Lawrence, mama adolescentului de culoare Stephen Lawrence, ucis într-un atac rasist în 1993.

Indivizii au cunoștință de dovezi care indică încălcări ale vieții private de către Associated Newspapers, inclusiv plasarea de dispozitive de ascultare în mașinile și casele oamenilor, precum și comandarea de microfoane în timpul convorbirilor telefonice private în direct, a precizat firma de avocatură Hamlins într-o declarație.

Hamlins îi reprezintă pe Harry și Frost, în timp ce Lawrence, Hurley, John și Furnish sunt reprezentați de Gunnercooke, se arată în declarație.

Relațiile lui Harry și ale soției sale, Meghan, ducesa de Sussex, cu presa tabloidă britanică s-au prăbușit după ce s-au căsătorit în 2018. Cuplul a declarat anterior că ar avea angajament zero” cu patru mari ziare britanice, inclusiv Daily Mail, pe care le-a acuzat de acoperire falsă și invazivă.

Cuplul a citat, de asemenea, intruziunea mediatică drept un factor important în decizia lor de a renunța la îndatoririle regale și de a se muta în Statele Unite.