- Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a început o campanie de verificare a produselor vândute sub branduri proprii, româneşti, ale marilor lanţuri de magazine.
- La Galaţi a găsit şoareci morţi şi materii prime expirate.
- În prima etapă, echipele de control au verificat produse comercializate de Lidl, informează ANPC.
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a început o campanie de verificare a produselor vândute sub branduri proprii, româneşti, ale marilor lanţuri de magazine. În prima etapă, echipele de control au verificat produse comercializate de Lidl, informează ANPC.
La producătorul unor produse de patiserie din Galaţi, inspectorii ANPC au găsit o serie de nereguli grave:- spaţii neigienizate, în care s-a semnalat prezenţa rozătoarelor moarte şi a pânzelor de păianjen – agregate frigorifice deteriorate, cu rugină, chedere neigienizate şi rupte, cu depuneri de mucegai pe ventilatoare- materii prime cu data durabilităţii minimale depăşită sau fără elemente de identificare- practici comerciale incorecte prin neînscrierea pe ambalajul unor produse a tuturor ingredientelor utilizate la fabricaţie (ex.: uleiuri vegetale parţial hidrogenate de palmier şi shea).
ANPC a dat două amenzi de 15.000 lei, un avertisment, a oprit temporar serviciile în secţia de producţie patiserie şi a propus încetarea practicii comerciale incorecte, precum şi închiderea temporară a unităţii pentru o perioadă de până la 6 luni.
Citește și