Atlético Madrid nu se culcă pe o ureche. „Cholo” mizează pe exercițiile de forță și mobilitate

În lumea lor

Ce bine le merge băieților de la Atlético Madrid în La Liga. Au 10 puncte peste Barcelona, care e pe 2, și un meci mai puțin. Și tocmai pentru că le merge atât de bine nu vrea Diego Simeone să-i lase să se culce pe o ureche. Nimeni nu trage chiulul în echipa lui „Cholo”. Și totul începe la antrenamente. Lucrul cu mingea e doar de finețe. Rojiblancos mizează pe exercițiile de forță și mobilitate ca să fie cea mai puternică echipă din Spania.

De la poker, la „DOS”

Lui Neymar i s-a luat de poker online. Da…a tot jucat în pandemie. Așa că a zis să schimbe macazul dacă nu-i mai place Stars-ul, vorba cântecului. Vedeta lui PSG a provocat-o pe una dintre cele mai bune prietene ale lui, Bianca, la un meci de „DOS”. Jocul este foarte asemănător cu „UNO”, așa că Neymar n-a mai avut cum să umble la sertarul cu scheme de poker. Nu mai poți bluffa cu toate cărțile pe față. Neymar a pierdut la „DOS”, dar va câștiga mai mult la PSG în curând. S-a înțeles cu parizienii pentru un nou contract, valabil până în 2026.

Nu haina îl face pe om

Ai văzut-o pe Maria Sharapova pe Instagram? S-a apucat de exerciții în costum mulat. Cred că vrea să fie retro. S-o fi inspirat din clipurile cu antrenamentele lui Jane Fonda din anii ’80. A postat un mic circuit pentru fani, dar nu știu cât de atenți au fost ei la exerciții…(Au lăsat piersici, vinete în comentarii, ce să mai…numai followeri vegani are fata asta!) Chiar și așa, Sharapova se ține de treabă! Altfel n-ai cum să rămâi în forma pe care o are ea.

Punct ochit, punct lovit

Ai grijă când te uiți la Jessica Vincent, să nu te fure peisajul. Fata e mai mult fotomodel decât jucătoare de fotbal, dar are simțul porții. Și dacă te uiți mai bine, vei vedea că le are și cu dribbling-ul! Jessica tot caută un bărbat adev…ăsta…un portar adevărat care să-i apere șuturile. Nu e simplu. Uite cum nimerește „păianjenul” de la 11 metri.

Baschetbalist, vând cereale

Am senzația că Tyler Herro, baschetbalistul lui Miami Heat, a fost copilul ăla care voia să-și vadă poza pe cutia de cereale, ca să simtă că e faimos. Dacă tot își permite, și-a făcut propriul brand de cereale. Așa au apărut „Herro’s Fruit Hoops”. Nu știm încă dacă Herro va rezolva vechea dispută filosofică a mic-dejunului (care a împărțit familii în două, care făcut cei mai buni prieteni să se certe, care a pus capăt unor relații): ce punem mai întâi în bol: laptele sau cerealele?