Nu este o geantă, este Intrecciato!

Bottega Veneta, un brand care prin reputație este apreciat pentru design-ul exprimat cu emoție artistică și prin măiestria extrem de rafinată. Celebra marcă italiană continuă să relflecte unicitatea propriei sale esențe, în loc să joace după regulile hype-ului sau după cele ale tendințelor în modă.

Compania este cunoscută pentru articolele din piele și mai exact, pentru procesul de manufactură al împletirii fâșiilor din piele, tehnică numită în italiană – intrecciato.

Recomandări

FILIPINE ACUZĂ CHINA
NU RĂMÂN PASIVI
LEGEA MARȚIALĂ ÎN COREEA DE SUD
ÎMPREUNĂ, DAR SEPARAT?
HACKERII IRANIENI VIZEAZĂ SUA
TRUMP, FASCINAT DE PUTERE

Fiecare piesă este menită să se integreze perfect în stilul de viață al cumpărătorului. Idealurile de bază ale brand-ului sunt încă valabile în 2022, care susțin că articolele nu ar trebui doar să fie durabile, ci trebuie să rămână relevante în lifestyle, pe tot parcursul vieții cilentei sale.

Bottega Veneta își are originea în 1966, în Vicenza, Italia, si a fost fondat de Michele Taddei și Renzo Zengiaro. Și-au făcut publicitate cu sloganul „Când propriile inițiale sunt suficiente!”. Brand-ul s-a impus ca o comoară încă de la debut.

„Meșterul italian a fost punctul de plecare. Astăzi, colaborarea excelentă dintre designer și artizan se alfă în centrul a tot ceea ce facem.”, a declarat Tomas Maier, directorul de creație al brand-ului la începutul anilor 2000. În 2006, compania a deschis o școală pentru a pregăti artizani cu excelente abilități în prelucrarea pielii – Scuola Della Pelletteria.

În cei peste 50 de ani de creație, meșteșugarii Bottega Veneta nu au împletit doar pielea, intrecciato însemnă a împleti dragostea pentru frumos cu inimile celor care știu să o caute!