Nu sunt ochelari de soare, sunt Oliver Goldsmith!
În 1919, Phillip Oliver Goldsmith lucra ca vânzător comercial pentru o firmă de optică din Londra. Ochelarii pe care îi comercializa serveau doar ca dispozitiv medical pentru pacienții săi. Știa că lucrurile pot fi diferite și a pornit singur pentru a crea un nou val de ochelari în care funcționalitatea și moda puteau să lucreze mână în mână. Și de aici, a început totul.
În 1926, Philip Oilver Goldsmith a stat la ușa primului său showroom mobil și a prezentat cele mai recente modele publicului londonez. Ramele sale erau realizate în mare parte din metal, deoarece acesta era singurul material disponibil, în afară de carapacea de țestoasă, care era scumpă, fragilă și greu de lucrat. Alimentat de pasiunea sa de a găsi noi modalități pentru a revoluționa industria ochelarilor, a dat peste o fabrică locală de nasturi care folosea o materie primă inovatoare, plasticul colorat.
Phillip a achiziționat acest material nou, iar câteva săptămâni mai târziu a scos la vânzare primele rame de ochelari din plastic colorat.

Ani mai tarziu, Charles, fiul lui Phillip Goldsmith, a preluat afacerea tatălui său, iar în 1946 a lansat colecția Sun Specs”. A fost expusă în vitrinele celor mai mari două magazine ale acelor vremuri din Londra. Stocul a fost epuizat în mai puțin de o săptămână!

La mijlocul anilor 50, ochelarii de soare au fost purtați de cei mai stilați bărbați și femei ai epocii. Oliver Goldsmith a fost primul brand de ochelari de soare care a apărut în revista Vogue. În anii 60, Oliver Goldsmith s-a stabilit ferm ca brand purtat de vedetele rock și de regalitate deopotrivă.
De la Vidal Sassoon la Audrey Hepburn, de la Grace Kelly la Michael Caine, Peter Sellers, John Lennon sau Prințesa Diana, Goldsmith a îmbrăcat fețele celor mai faimoase și iconice nume din istorie.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1