3 din 10 adulți au anxietate când comandă la restaurant. Vicepreședinte ANPC: Clienții au dreptul să știe ce mănâncă

Noua teamă a pofticioșilor – prea multă mâncare în meniu îi lasă nemâncați. Motivul? Le e prea greu să aleagă. Dar mai degrabă rămâi nemâncat la restaurant, dacă ți-e rușine să deschizi gura în public.

3 din 10 adulți au anxietate atunci când trebuie să comande la restaurant, arată un studiu făcut de americanii de la compania OnePoll. Cei mai rușinoși atunci când vine chelnerul la masa lor sunt tinerii. Majoritatea așteaptă ca altcineva să comande înaintea lor, abia apoi spun și ei ce vor să mănânce și să bea. Ca să scape de anxietate, un sfert dintre clienții tineri verifică meniul online înainte să ajungă la restaurant.

Când își aleg ce să mănânce, gustul preparatelor e cel mai important, indiferent de preț. Pe urmă contează cât de mult așteaptă până când e preparată mâncarea. Tot tinerii sunt cei mai atrași de meniurile vegane, în comparație cu adulții de peste 40 de ani.

Sebastian Hotca, vicepreședinte ANPC, spune că clienții au dreptul să știe ce mănâncă.

„Este important să știm că toate ingredientele pe care îl servim copiilor noștri. Responsabilitatea practică a restaurantelor este foarte importantă. Pe rând, toți suntem consumatori. Și cei care administrează restaurante sunt consumatori.”

„Ordinul prin care patronii de restaurante sunt obligați să bună ingredientele preparatelor în meniu a fost foarte apreciat de consumatori”, a spus Sebastian Hotca, la ȘTIU, pe Aleph News.

Citește și:

Exit mobile version