- Liderii care sunt pasionați de ceea ce fac și arată asta și angajaților au mai mari șanse să transfere aceste sentimente și echipelor.
- Există un fenomen de contagiune emoțională care face ca antreprenorii pasionați „să-i pasioneze” și pe ceilalți legat de ceea ce fac.
- „Este varianta perfectă în care reușești să lucrezi într-un domeniu și să faci ceea ce îți place”, a explicat Oana Botolan, expert HR, la Aleph News.
În zilele noastre, pasiunea pentru muncă a angajaților într-un mediu de lucru a devenit o necesitate. Se poate spune că pasiunea este un ingredient cheie capabil să exercite energia care ne menține motivați să mergem mai departe și care dă un sens și scop muncii noastre.
Specialiștii au constatat că liderii care sunt pasionați de ceea ce fac și arată asta și angajaților au mai mari șanse să transfere aceste sentimente și echipelor. Există un fenomen de contagiune emoțională care face ca antreprenorii pasionați „să-i pasioneze” și pe ceilalți legat de ceea ce fac.
„Este rețeta optimă. Este varianta perfectă în care reușești să lucrezi într-un domeniu și să faci ceea ce îți place, ceea ce te pasionează, doar că este un pic utopic să ne imaginăm, chiar dacă avem jobul visurilor noastre, că tot ceea ce vom face în fiecare zi, timp de opt ore, va fi o activitate plină de pasiune și care ne va face să ne simțim extraordinari. Trebuie păstrate așteptările la un anumit nivel realist, dar lăsând orice urmă de exagerare, este evident faptul că în momentul în care activitatea pe care o derulezi la locul de muncă se suprapune cu o zonă care îți place, care implică lucruri dragi ție, tot ce înseamnă motivație, productivitate, loialitate sunt mult mai mari”, a explicat Oana Botolan, expert HR, la Aleph News.