- Cheltuielile baby boomers în baruri au crescut cu 4%, în timp ce tinerii beau mai puțin.
- Generația Z și Millennials participă la activități precum întâlniri fără alcool și seri de jocuri fără alcool.
- Industria alcoolului este îngrijorată de scăderea consumului în rândul tinerilor și de preferința acestora pentru băuturi alternative.
- Baby boomers au mai mult timp liber și venituri disponibile, ceea ce contribuie la creșterea consumului lor de alcool.
În timp ce Generația Z și milenialii beau mai puțin alcool, baby boomers măresc consumul și cheltuie mult mai mult pe băuturi premium. Tinerii preferă activități fără alcool și gestiunea mai bună a banilor, iar acest lucru vine în contexul schimbărilor sociale, legalizarea marijuanei în unele state, plus socializarea digitală. Studiile arată o creștere de 4% a cheltuielilor Baby boomers în baruri, în timp ce tinerii văd alcoolul ca pe un risc pentru sănătate și aleg tot mai des perioade de abstinență.
Advertisment
Radu Leca, psiholog: „Generațiile tinere au mers pe ideea informatizării. În interiorul informatizării s-a specificat foarte clar că acea brumă de neuroni cu care ei au venit pe lume, diferită ca număr la naștere în raport cu celelalte generații, se păstrează intactă atât timp cât nu bea și nu se droghează. Celelalte categorii nu dau doi bani pe această informație și atunci este absolut să existe o discrepanță între ideea de consum și ideea de abstinență. Este cunoscut faptul că tot ceea ce este interzis sau care face rău devine interesant”.
Recomandări
Citește și
- Spania se confruntă cu fenomene meteo extreme din cauza furtunilor. 14 comunități sunt în alertă, inclusiv Insulele Canare
- Va scoate America din NATO preşedintele Trump?
- ChatGPT îți alege destinația de vacanță. Fie că alegi Paris, Maldive sau Laponia, fiecare destinație oferă exclusivitate
Partenerii noștri