• 40% dintre români cheltuie mai mult când pe fundal e muzica preferată.
  • 60% dintre români vor să audă muzica cunoscută în mall-uri.
  • 83% dintre români spun că își petrec timpul liber în magazine.

7 din 10 români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână. Românii stau la mall, în medie, două ore, 73% dintre bărbați mergând la mall de câteva ori pe săptămână. Generația Z (14-25 de ani) stă cel mai mult la mall, aproape 3 ore.

Unul din doi români prelungește sesiunea de cumpărături dacă aude, pe fundal, muzica preferată – arată un studiu Reveal Marketing Research.

40% spun că muzica bună îi determină să cheltuie mai mult. Același studiu mai arată că peste 60% dintre românii chestionați vor să audă muzica cunoscută în mall-uri și în supermarketuri. Magazinele și mall-urile sunt principalele destinații de timp liber ale românilor.

Recomandări

JOE BIDEN, DECLARAȚIE ȘOCANTĂ
MACRON CERE ARMĂ NUCLEARĂ PENTRU UE
ECONOMIA AMERICANĂ ÎNCETINEȘTE
ÎȚI INTRĂ LA SUFLET
APPLE, ÎN DISCUȚII CU OPENAI
AU GĂSIT CHEIA SUCCESULUI

Citește și