Michelle Obama luptă împotriva obezității infantile. Fosta prima doamnă lansează un brand de mâncare și băutură sănătoasă

Fosta primă doamnă, Michelle Obama, a condus campania „Let’s Move”, un program menit să pună capăt supraponderalității, în perioada în care s-a aflat la Casa Albă, scrie Fox News. De curând, ea a anunțat cea mai recentă întreprindere din cadrul Festivalului „Future of Everything” al Wall Street Journal, miercuri, 3 mai.

„Sperăm nu doar să oferim băuturi și gustări sănătoase și delicioase pentru copii, ci să pornim o cursă spre vârf care va schimba întreaga industrie alimentară”, a scris Obama într-un comunicat de presă din partea „PLEZi Nutrition”, care anunță lansarea. „Să recunoaștem, chiar și după tot ceea ce am realizat în anii de mandat la Casa Albă, este încă pur și simplu prea greu pentru copii să crească sănătoși”, a mai spus ea.

În timp ce Michelle este cofondatorul și partenerul strategic al „PLEZi Nutrition”, compania este condusă de o echipă de specialiști în sănătate publică, nutriție și educație parentală. „PLEZi Nutrition” lansează primul său produs, un suc de fructe pentru copii, în patru arome, care conține cu 75% mai puțin zahăr decât sucurile de fructe 100% de calitate medie.

„PLEZi” este deja disponibil la unii retaileri importanți, inclusiv Target, Walmart.com și Sprouts Farmers Market. În comunicatul de presă, compania a anunțat că plănuiește să lanseze alte gustări și băuturi sănătoase „axate pe reducerea conținutului de zahăr pentru a-i ajuta pe cei mici să nu mai poftească la foarte mult dulce”.

Asociația a declarat că noua sa băutură, destinată copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani, este menită să înlocuiască sucurile. Băuturile nu au zaharuri adăugate și conțin aproximativ 35 de calorii pe sticlă, având ca prim ingredient apa, alături de suc de fructe și extract de frunze de Stevia.

Obama a anunțat, de asemenea, că firma donează un milion de dolari pentru o inițiativă a „FoodCorps”, o organizație non-profit care încearcă să ajute toți cei 50 de milioane de elevi din SUA să primească educație despre nutriție și mese gratuite în școli până în 2030. „PLEZi Nutrition” va contribui, de asemenea, cu 10% din profiturile sale la îmbunătățirea procesului de alimentație în rândul copiilor.

Citește și

Exit mobile version