• Pălăria a fost unul din simbolurile schimbării şi un bun indicator al statutului special
  • Personalizarea pălăriei se face în funcţie de personalitatea clienţilor
  • Designerul Bianca Miloş foloseşte materiale prietenoase cu mediul în creearea pălăriilor

E luni și nu ai chef. Nu-i nimic, te ajut eu să zâmbești. Ce-ai zice de o pălărie unicat, la care tu alegi culoarea, forma și accesoriile.

Te duc în atelierul Biancăi Miloș, un designer de la Constanța. Se laudă că nicio clientă nu pleacă nemulțumită din atelierul său.

Pălăriile au fascinat-o de când era mică pe Bianca Miloș. Semn al statutului social şi unul din simbolurile schimbării, accesoriu descrie fidel nivelul
cultural și economic al unei societăți, crede creatoarea de modă.

Recomandări

POFTIȚI ȘI PE LA NOI
CEI MAI INTELIGENȚI CÂINI
CE ÎNVEȚI DE LA TAYLOR?
ELEVII NU ȘTIU MATE
ROBOȚII SUNT AICI
CU CE CĂLĂTOREȘTI AZI?

„Îmi place să folosesc materiale naturale, să mă joc cu ele şi să le combin. Iar în ultima colecţie intitulată „Wild Flower’’ am pus accentul pe flori uscate, conservate, am folosit spice de grâu, scoici, perle de cultură, funie de cânepă”, spune Bianca Miloș, designer.

Cu asemenea idei, Bianca Miloș, a atras clienți din toată țara. Care primesc consultații online înainte să plaseze comanda.

Sabina Mihăilescu, consultant vestimentar, are gusturi exigente, dar Bianca tot i-a făcut plăria de vis.

Îmi place foarte mult la această pălărie faptul că o pot integra în mai multe tipuri de ţinute. O pot purta şi cu bocanci, poate chiar cu o jachetă de piele, un paltonaş, adică indiferent de ţinută este o pălărie foarte versatilă”, explică Sabina Mihăilescu, client.

Și, dacă îți place ideea, află că o asemenea pălărie costă între 400 și 700 de lei. De banii ăștia primești însă priviri admirative și likeuri la fotografiile de pe Instagram.