- Un nou studiu arată că peste 60% dintre tineri vor să studieze business.
- Generaţia Z se remarcă prin diversitatea intereselor academice.
- Această diversitate reflectă dorinţa lor de a explora şi de a juca un rol activ în societate şi în lumea profesională.
Independenţi, pragmatici, la curent cu noile tehnologii, tinerii din generaţia Z sunt decişi să îşi trăiască viaţa şi să îşi construiască parcursul educaţional şi profesional conform propriului set de valori.
Un nou studiu arată că peste 60% dintre tineri vor să studieze business.
Datele studiului ne arată că tinerii din România sunt din ce în ce mai interesaţi de domenii de studiu care să le ofere cunoştinţe şi abilităţi relevante pentru viitor, precum şi să le permită să se adapteze rapid la schimbările din societate şi piaţa muncii.
Generaţia Z se remarcă prin diversitatea intereselor academice. Tinerii din această generaţie sunt atraşi de o gamă largă de domenii, cu un interes deosebit pentru business (61%), inginerie (53%), ştiinţe sociale (54%) şi informatică (52%). Manifestă curiozitate şi pentru ştiinţele umaniste, drept, medicină şi multe altele. Această diversitate reflectă dorinţa lor de a explora şi de a juca un rol activ în societate şi în lumea profesională. În timp ce 11% dintre ei știu sigur că vor să rămână la studii în România, 89% încă își evaluează posibilitățile și iau în considerare atât studiul în țară, cât și în străinătate. Peste 50% ar alege ca destinație Olanda, fiind urmată îndeaproape de Danemarca, Germania, Elveția, Finalanda, Franța, Italia, Belgia.
Citește și: