Semipreparatele de post au printre cei mai mulți aditivi. Recomandarea specialiștilor în nutriție

  • Numeroase produse din magazine conţin aditivi alimentari periculoşi.
  • Cristian Mărgărit spune că există o lupta între aditivii sănătoşi şi cei periculoşi.
  • Ana-Maria Cioflică spune că a început să gătească dulciuri sănătoase acasă.

Dacă te plictisești de câte sunt scrise pe eticheta unui aliment, să știi că asta înseamnă, de cele mai multe ori, că este super-procesat, pe care ar fi bine să-l eviți dacă vrei să mănânci sănătos.

Cristian Mărgărit, consultant nutriţie şi fitness: „Orice aliment procesat, care provine din ingrediente de slabă calitate, are nevoie de aceşti aditivi pentru a devenit apetisant, pentru a putea fi cumpărat şi apoi mâncat cu plăcere.”

Cristian Mărgărit, consultant în nutriție, te avertizează că semipreparatele de post, au printre cei mai mulți aditivi. Așa că, dacă ții Postul Mare sau ești vegan, trebuie să fii atent la ingrediente.

Cristian Mărgărit, consultant nutriţie şi fitness: „Coloranţii sunt extrem de periculoşi, mai ales coloranţii de generaţie veche cum ar fi tartrazina care e cancerigenă, colorantul albastru care şi el poate sa dea diverse probleme.”

Ana-Maria, antrenor de fitness la Cluj-Napoca, le recomandă clienților să țină cont mai mult de calitatea alimentelor și mai puțin de preț.

Ana-Maria Ciofilcă, antrenor de fitness: „Din păcate, dacă ne uitam la niste alimente care contin E-uri, procesate, sunt mult mai ieftine decât alimentele bio, alimentele proaspete, decât fructele, legumele, carnea neprocesata. Aveam o mare pasiune pentru dulce pe care în timp am transformat-o într-un dulce sănătos. Am început să-mi gătesc prajituri, am început sa-mi gatesc, sa-mi fac singura acasa clătite, proteice fara zahar”