- Trendul Asoka, de pe TikTok, e inspirat de un film bollywoodian din anii 2000.
- Trendul din China arată cum se prepară cafeaua cu ceapă verde.
- Trendul „Gummy Mango” face produsul să dispară de pe rafturi.
Ce e nou pe TikTok? Mii de influenceri de make-up postează look-uri de mireasă pe melodia unui film bollywoodian din 2001. Trendul „Asoka” e viral în lumea machiajului iar la el participă creatori din mai multe culturi. Mulți dintre ei adună zeci de milioane de vizualizări și aprecieri.
Cafeaua cu ceapă verde devine populară în China. În ultimii ani, cafeaua sub diverse forme în China e un trend. De la orez cu infuzie de cafea, cafea cu stridii și latte cu sos de soia, până la cafea cu lapte și aromă de sos de la Luckin Coffee. Urmăritorii o numesc „dark cuisine”.
De la Gummy Bear la „Gummy Mango”. Mai exact, bomboane care se decojesc ca un mango. Costă 1,99 de dolari. Și să vrei și nu poți, retaileri precum Walgreens rămân fără ele în stoc. Cererea e mare, mai ales din partea Gen Z.
Citește și