Facebook readuce la viață celebra „ciupitură”, una dintre cele mai vechi și îndrăgite funcții ale platformei

Facebook readuce la viață funcția Poke, pe care, aparent, Generația Z și Milenialii o iubesc, scrie Business Insider.

Din punct de vedere tehnic, funcția nu a dispărut cu adevărat niciodată, însă a fost foarte bine ascunsă de Facebook, astfel încât să fie găsită doar prin căutarea manuală a comenzii.

Meta a anunțat că a făcut o schimbare în design la începutul anului 2024, prin care a făcut funcția Poke mai vizibilă. Noul design al platformei va afișa funcția chiar în bara de căutare.

Meta spune că funcția a înregistrat de 13 ori mai multe utilizări după schimbarea design-ului.

În mod surprinzător, Meta a dezvăluit că peste 50% din noile Poke-uri au fost făcute de utilizatori cu vârste cuprinse între 18 și 29 de ani – Gen. Z și Mileniali. Meta spune că „au fost probabil prea tineri pentru a fi pe Facebook în perioada de glorie inițială a funcției Poke”.

Poke a fost una dintre cele mai vechi funcții de semnătură ale Facebook, lansată chiar înainte de News Feed. Celebra „ciupitură” a fost detronată la un moment dat de alte funcții. Oamenii au crezut, probabil, că este prea ciudată sau prea provocatoare, sau că pur și simplu există modalități mai bune de a comunica.

„Poke” e modalitatea perfectă, fără efort, de a te reconecta cu un prieten de pe Facebook pe care nu l-ai mai văzut de ceva vreme. Este un pic nostalgic și surprinzător, puțin obraznic, dar prietenos – iar Facebook are nevoie disperată de așa ceva, o metodă utilă de a te băga în seamă cu oamenii pe care îi cunoști în realitate și cu care n-ai mai vorbit de mult, concluzionează Business Insider.

Citește și

Exit mobile version