Influencerii virtuali cresc în popularitate și „îngroapă” realitatea

  • Influencerii virtuali sunt de trei ori mai productivi decât vedetele reale – sunt creați pe calculator, au o înfățișare perfectă și pot posta oricand și orice dorește creatorul – problema lor e că îngroapă și mai mult în minciună „realitatea” din social media.
  • Cel mai cunoscut robot de pe Instagram este Lu Do Magalu și are aproape 6 milioane de urmăritori.
  • Experții spun că lumea perfectă care este prezentată în social media îi împinge pe utilizatorii obișnuiti spre depresie și se tem că apariția influencerilor virtuali poate amplifica această problemă.

Influencerii rămân fără loc de muncă, sunt înlocuiți de roboți – iar perfecțiunea prezentată pe social media duce la depresie.

Influencerii virtuali sunt de trei ori mai productivi decât vedetele reale – sunt creați pe calculator, au o înfățișare perfectă și pot posta oricand și orice dorește creatorul – problema lor e că îngroapă și mai mult în minciună „realitatea” din social media.

Cel mai cunoscut robot de pe Instagram este Lu Do Magalu și are aproape 6 milioane de urmăritori.

Experții spun că lumea perfectă care este prezentată în social media îi împinge pe utilizatorii obișnuiti spre depresie și se tem că apariția influencerilor virtuali poate amplifica această problemă. Creatorii de conținut sunt deja sfătuiți să renunțe la filtre și poze editate sau măcar să anunțe când le folosesc.

Oamenii care confundă realitățile între ele există deja, un japonez s-a căsătorit cu holograma unei cantărețe pop, iar un bărbat a mers la o întălnire în metaverse – imaginile arată cum omul mimează un sărut în timp ce are căștile de VR pe cap.