• Delloite: Generația Z alege în proporție de 64% un produs după recenzia din online.
  • Larisa Udilă: Produsele promovate trebuie să fie testate de mine.
  • Larisa Udilă spune că există două categorii de influenceri.

Creatorii de conținut nu sunt doar surse de divertisment. Sunt influenceri, de recomandările cărora se ține cont atunci când se alege un anumit brand în defavoarea altuia. Îți influențează practic decizia de cumpărare și au o responsabilitate în acest sens.

Larisa Udilă-Ogică, creator digital, a vorbit, la Aleph News, despre ce factori ia în calcul când își alege conținutul.

Larisa Udilă: Produsele promovate trebuie să fie testate de mine

„Pe măsură ce am înaintat în vârstă, pentru că fac asta de aproximativ șase ani, am devenit mult mai pretențioasă când vine vorba de o campanie care vine către mine. În primul rând, produsele trebuie să fie testate de către mine și ulterior fac o analiză de piață. Aleg acel produs care dă cele mai bune rezultate când vine vorba despre feedback-ul de oamenilor din online, de pe Google și produsele care îmi fac mie foarte bine la piele. Din top 3 aleg unul care este plăcut și de oameni și de mine”, a spus Larisa Udilă.

Recomandări

MENIU A LA GREC
ȘOȘOACĂ INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PMB
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
TURIST ÎN AL NOUĂLEA CER
MUSK FACE CONCEDIERI LA TESLA
O LUNĂ DE SCHENGEN

Deși primește foarte multe propuneri de campanii, Larisa Udilă spune că selectează produsele în care se regăsește, pe care vrea să le folosească sau pe care le folosește în mod normal.

„Recomand ceea ce folosesc, așa am început eu în acest domeniu, recomandând ceea ce folosesc” a spus Larisa la Aleph News.

Larisa Udilă: Sunt două categorii de influenceri

Larisa spune că există două categorii de influenceri: cei care promovează exact ceea ce folosesc și influencerii care promovează campaniile care vin către ei.

„Rămâne la atitudinea ta (în calitate de influncer). Se simte în comunitate când influncer-ul respectiv chiar folosește și chiar simte produsul acela. În viitor văd că oamenii care folosesc produsele pe care le promovează au foarte mult de câștigat și cred că asta ar trebui să facem toți, să nu recomandăm produse pe care noi nu le-am testat, produse care nu dau rezultate.”

„Dacă vrem să avem un viitor frumos în acest domeniu ar trebui să folosim produsele pe care le recomandăm de fiecare dată”, spune Larisa.

Citește și