• Musk ține cont de estetică pe platforma X.
  • Titlurile articolelor de presă distribuite pe rețea au dispărut.
  • Acestea mai apar doar sub forma unor imagini, fără titlu și fără descriere.

Musk ține cont de estetică pe platforma X. Titlurile articolelor de presă distribuite pe rețea au dispărut. Acestea mai apar doar sub forma unor imagini, fără titlu și fără descriere. Schimbarea interfeței platformei X fusese deja remarcată de anumite companii media încă din timpul unei faze de testare care a avut loc la jumătatea lunii august. Musk își asumă decizia, spunând că „Vine direct de la mine. Estetica va fi cu mult îmbunătăţită”, a anunţat el într-un mesaj publicat pe X.

Ce s-a schimbat mai exact? Atunci când un utilizator distribuie un articol de presă, mai apare doar numele companiei care l-a publicat în colțul din partea stângă de jos, cu rol de ilustrare. Ca să ai acces la conținutul articolului, trebuie să dai click pe imagine. Musk vrea mai puține link-uri externe și în același timp, este acuzat că are o atitudine ostilă față de mass-media. El spune și că nu citește presa tradițională. Acum, mai multe companii și-au anunțat retragerea de pe platformă.

Pe lângă asta, în septembrie, Comisia Europeană a publicat însă un studiu care arată că platforma X, care s-a retras în mai din codul de bune practici al UE privind dezinformarea, este platforma care prezintă „cea mai mare rată de informaţii false şi de dezinformare în mesajele sale publicate”.

Recomandări

VREM O ȘCOALĂ CA AFARĂ
URSULA CERE CONCURENȚĂ ECHITABILĂ CHINEI
CUM STĂM LA SPERANȚA LA VIAȚĂ
CIOLACU CHELTUIE PESTE BUGETARE
CUM E VREMEA ZILELE URMĂTOARE
CÂND ÎNCEP COPIII SĂ FOLOSEASCĂ A.I.