Tesla a cheltuit, în 2 luni, 200.000 de dolari pentru reclame pe X. De ce pleacă „sponsorii” de pe platforma lui Musk

SpaceX owner and Tesla CEO Elon Musk speaks during a conversation with legendary game designer Todd Howard (not pictured) at the E3 gaming convention in Los Angeles, California, U.S., June 13, 2019. REUTERS/Mike Blake

Tesla dă 200 de mii pe reclame. Deși se ferește să cheltuiască bani pe publicitate, compania lui Musk a cheltuit 200.000 de dolari pentru publicitate pe X până în luna februarie a acestui an, a dezvăluit Tesla într-un document SEC depus săptămâna aceasta.

Nu este clar când au început aceste cheltuieli, deoarece Tesla nu defalcă nicio cheltuială în 2023, așa cum face în alte listări a ceea ce se numește „tranzacții cu persoane afiliate” din dosar. Este posibil ca toți cei 200.000 de dolari să fi fost cheltuiți doar în primele două luni ale acestui an, scrie CNN.

Din 2022, când Musk a cumpărat platforma, X a dus lipsă de finanțări din publicitate, principala sa sursă de venituri.

Uneori, agenții de publicitate s-au retras din cauza fricii de a fi asociați cu comentariile controversate ale lui Musk.

Pierderea veniturilor din publicitate de când Musk a cumpărat fostul Twitter a pus sub semnul întrebării viitorul companiei, spunea chiar Musk.

Citește și

Exit mobile version