• Wall Street Journal a făcut o anchetă ce a implicat 31 de conturi înregistrate ca adolescenți între 13 și 15 ani.
  • Foarte repede, pe paginile create de publicație a devenit dominat conținutul destinat adulților.
  • TikTok spune că lucrează la un instrument de filtrare pentru a restricționa conținutul pentru adolescenți.

Algoritmul folosit de TikTok pentru a decide ce videoclipuri pot vedea utilizatorii promovează conținut sexual, droguri și alcool în rândul copiilor de 13 ani, a dezvăluit o anchetă realizată de Wall Streen Journal, citată de Daily Mail.

În cadrul investigației Wall Street Journal, un așa-zis utilizator „de 13 ani” a căutat „onlyfans” și a urmărit câteva videoclipuri, inclusiv două care promovează pornografia în aplicație.

Conținutul afișat pe pagină este setat în baza căutărilor anterioare, precum și a tipurilor de conținut cel mai des vizualizate sau pe care un utilizator petrece cel mai mult timp urmărindu-le.

Recomandări

CRESC TENSIUNILE CHINA-TAIWAN
CIOLACU: ROMÂNIA ȘI TURCIA NU SUNT COMPETITORI
STRESUL NE DOBOARĂ
FRANȚA SCHIMBĂ DOCTRINA
CE ȚINUTE AU ALES VEDETELE LA CANNES
CONFLICT VIOLENT ÎN PARLAMENTUL ROMÂNIEI

Cu cât utilizatorul rămâne mai mult timp pe o pagină cu conținut sexual, cu atât mai mult acel tip de conținut este afișat în pagina drept sugestie, în ciuda faptului că vârsta utilizatorilor este setată în profilul lor.

TikTok a anunțat că, în prezent, nu există o diferențiere între videoclipurile difuzate pentru conturile de adulți și pentru cele ale copiilor, dar lucrează la un nou instrument de filtrare pentru conturile persoanelor minore.