Două dintre cele 10 echipe de Formula 1 vor suferi o schimbare de nume înainte de sezonul 2024. Ce modificări vor fi aduse

Două dintre cele 10 echipe de Formula 1 vor suferi o schimbare de nume înainte de sezonul 2024 – una mai dramatică decât cealaltă. Astfel, eforturile de branding și acordurile de sponsorizare profitabile declanșează în mod regulat schimbări de identitate pentru echipele de curse de pe grila de start – unele mai des decât altele.

Echipa care concurează în prezent sub numele de Scuderia AlphaTauri a avut câteva alte înfățișări de-a lungul anilor. A început ca Minardi și a concurat în campionatul mondial timp de 20 de ani sub acest nume înainte de a fi vândută către Red Bull GmbH, informează Mirror UK.

A fost redenumită Toro Rosso și a devenit echipa-soră a Red Bull Racing, folosită pentru a recruta tineri piloți de la academia sa. Din 2020 a concurat sub numele mărcii de îmbrăcăminte a companiei AlphaTauri, dar acest aranjament se va încheia la încheierea acestui sezon.

Noul director executiv al echipei, Peter Bayer, a confirmat acum că noua identitate” a echipei a fost decisă. Dar a rămas rezervat în privința noului nume pe care îl va adopta echipa. Discuțiile merg foarte bine, din păcate, nu pot dezvălui încă care va fi numele”, a declarat el. Acționarii au decis asupra identității echipei, ne vom apropia puțin mai mult de familia Red Bull. Este o perioadă incitantă să vezi cum se naște o echipă de Formula 1, este o experiență unică, sunt foarte fericit să trăiesc așa ceva.”

O revenire la Toro Rosso a fost exclusă încă de la începutul procesului. În schimb, echipa a purtat discuții cu mărci de renume pentru un potențial acord comercial profitabil. Hugo Boss a fost puternic legat, în timp ce rapoarte recente au indicat, de asemenea, Adidas ca potențial sponsor principal.

AlphaTauri nu este singura echipă care trece printr-o schimbare de nume în acest moment. Echipa Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team este, de asemenea, pregătită pentru o mică schimbare de identitate, deși aceasta va fi mult mai puțin vizibilă, constructorul de automobile emblematice fiind în continuare marca principală implicată.

Citește și:

Exit mobile version