Relaxarea vine înaintea sportului. Existența centrelor spa este prioritară față de schi și snowboarding

Buzunarul gros vine cu pretenții… pe măsură. Persoanele împătimite de ski nu investesc doar în echipamente ultramoderne, ci și în cabane luxoase. Munții Alpi sunt în topul preferințelor.

Pentru mulți clienți cu dare de mână din orașe de lux, precum Gstaad și Courchevel, se pare că schiul nu mai este singura atracție. Cumpărătorii sunt mai interesați de centrele wellness „après ski”. Prețul pentru o cabană luxury în Courchevel, de exemplu, pornește de la 2 milioane de euro și poate ajunge până la aproape 40 de milioane euro.

Un studiu făcut de Knight Frank pe aproape 1.000 de persoane, din 12 țări arată ci existența centrelor de wellness în stațiunea de ski este prioritară față de schi și snowboarding. Între decembrie și aprilie aproximativ 120 de milioane de oameni vizitează Alpii ca să facă schi și snowboard.

Printre cele mai renumite SPA-uri din Courchevel se numără L’Annapurna, Le Chabichou sau La Sivolière.
Se estimează că lungimea totală a pârtiilor de schi din Alpi depășește 7.000 km. Aceasta include stațiuni din diferite țări, cum ar fi Franța, Italia, Austria și Elveția.

Exit mobile version