• Remarca a fost făcută de unul dintre membrii echipei Corpului de Exploratori.
  • O postare publicată pe site-ul Nautilus vine cu detalii suplimentare despre această descoperire.
  • Câteva specii ce păreau a fi din alte lumi au fost descoperite în timpul excursiilor submarine efectuate de către oamenii de știință.

Oamenii de știință au descoperit, pe fundul oceanului, un drum ce se credea că duce spre Atlantida. Remarca a fost făcută de unul dintre membrii echipei Corpului de Exploratori care este responsabilă de studierea crestei Liliʻuokalani din Oceanul Pacific.

„Simt că mă uit la drumul spre Atlantida. Este o nebunie”, a spus acesta. O postare publicată pe site-ul Nautilus vine cu detalii suplimentare despre această descoperire, după ce a fost descrisă ca fiind „fundul unui lac uscat” datorită aspectului de „drum de cărămizi galbene”.

Echipajul a postat un videoclip detaliat despre descoperirea făcută și a demonstrat că, de fapt, acel drum este un exemplu de geologie vulcanică activă antică. Mai mult decât atât, conform Futurism, au fost postate clipuri în care echipajul este văzut cum colectează mostre de rocă și face comentarii despre viața marină din apropiere.

În urmă cu o lună, potrivit relatărilor CNET, câteva specii ce păreau a fi din alte lumi au fost descoperite în timpul excursiilor submarine efectuate de către oamenii de știință. „Creatura gelatinoasă neidentificată” a fost o descoperire ce a stârnit un val de reacții din partea oamenilor de știință.

Pe fundul oceanului există rezerve de zahăr ce provin din ierburile marine

Conform unui alt studiu, oceanul conține vaste rezerve de zahăr, ascunse sub valuri, în ierburile marine. Oamenii de știință au descoperit că pajiștile de iarbă de mare, de pe fundul oceanului, pot stoca uriașe cantități de dulceață sub frunzele lor, iar acest lucru are implicații majore în ceea ce privește stocarea carbonului și schimbările climatice.

„În condiții medii de lumină, aceste plante folosesc cea mai mare parte a zaharurilor pe care le produc pentru propriul metabolism și pentru creștere, dar, în condiții de lumină ridicată, de exemplu la amiază, sau în timpul verii, plantele produc mai mult zahăr decât pot folosi sau stoca.

Apoi, ele eliberează excesul de zaharoză în rizosfera lor. Gândiți-vă la aceasta ca la o supapă de depășire”, a spus microbiologul marin Nicole Dubilier de la Institutul Max Planck pentru Microbiologie Marină din Germania.