• Găurile negre vor muri și vor evapora treptat în radiația Hawking, arată un studiu.
  • Dacă găurile negre pot dispărea în cele din urmă, acest lucru ar implica că nimic nu este veșnic și că totul în univers este supus schimbării și trecerii.
  • Cercetarea asupra găurilor negre și evoluția lor deschide noi întrebări și provocări în domeniul fizicii.

Stephen Hawking a avut dreptate cu privire la moartea găurilor negre prin evaporare. Dar această soartă ar putea fi împărtășită de tot ce există în univers arată o nouă cercetare.
Studiul recent menționează că găurile negre se vor evapora și dispărea în conformitate cu predicția lui Stephen Hawking referitoare la radiația Hawkin.
Concluziile acestui studiu au fost publicate în revista academică cu evaluare de specialitate Physical Review Letters.

„Această cercetare a lui Hawking este una fundamentală, în ceea ce privește găurile negre și a reprezentat o adevărată revoluție”, a declarat Cristian Român, editor Revista Știința și Tehnica.

„La scara cuantică a universului se întâmplă lucruri ciudate. În vidul cuantic nu avem nimic. Vidul cuantic nu există ca atare. Acolo iau naștere în permanență perechi de particule antiparticule. Ele sunt particule virtuale, se anahilează reciproc în foarte scurt timp. Dar se întâmplă uneori ca acele două particule să apară chiar în orizontul evenimentelor unei găuri negre”, a adăugat el.

A.I. NEWS
ULTIMATUM PENTRU HAMAS
CÂT INVESTESC PARTIDELE ÎN PROPAGANDĂ
UNDE MERGE REGELE CHARLES
MACRON A IEȘIT LA ATAC
FERRARI LANSEAZĂ UN NOU BOLID

Cercetătorii de la Universitatea Radboud din Țările de Jos au reușit să afle că, în timp ce Hawking a fost în mare parte corect în ceea ce privește găurile negre, ar fi putut să omită ceva. Și acel ceva ar putea însemna că toate lucrurile din univers vor dispărea treptat și se vor evapora în nimic.

„Din cauza emisiei acestei radiații Hawking se produce evaporarea găurilor negre”, a mai spus Cristian Român.