• Boeing vrea să pună bazele unui nou program de avioane în următorul deceniu, care necesită o investiție de 15 miliarde de dolari.
  • Boeing își propune ca pentru următoarea sa aeronava să construiască și să conecteze replici virtuale tridimensionale.
  • Compania de avioane intră în noul an, luptând pentru a-și reafirma dominația inginerească după criza 737 MAX.

Boeing vrea să construiască următorul său avion în „metavers”. În viitor Boeing vrea ca proiectele sale să includă ingineria captivantă 3D, în care mecanicii din întreaga lume să fie legați de căști HoloLens produse de Microsoft Corp.

Este o nouă strategie ambițioasă, gândită integral de compania Boeing. Scopul acesteia este  de a unifica operațiunile extinse de design, producție și servicii aeriene sub un singur sistem digital, în doar doi ani.

Abordarea Boeing de până acum a fost marcată de progrese în cadrul unor programe sau unelte specifice pentru avioane. Împingerea gigantului producător de avioane este emblematică pentru  revoluția digital, care are loc la nivel global, deoarece companiile își schimbă parțial obiectul de muncă și se joacă într-o lume virtuală, numită metavers.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS

Cum funcționează metaversul?

Așadar, cum funcționează metaversul este un spațiu digital partajat, care folosește adesea realitatea virtuală sau realitatea augmentată, accesibilă cu ajutorul internetului.

Boeing vrea ca pentru următoarea sa aeronava să construiască și să conecteze replici virtuale tridimensionale. Modelele digitale sunt susținute de un „fir digital” care unește fiecare informație despre aeronavă încă de la începutul ei: de la cerințele companiei aeriene, la milioane de piese, la mii de pagini de documente de certificare și inclusie extinderea lanțului de producție. Schimbarea practicilor învechite bazate pe hârtie ar putea aduce schimbări puternice.

Criticii spun că Boeing a făcut în mod repetat angajamente îndrăznețe similare cu privire la o revoluție digitală, cu rezultate mixte. Oamenii din interior afirmă că obiectivele generale de îmbunătățire a calității și siguranței au căpătat o urgență și o semnificație mai mare, pe măsură ce compania abordează mai multe amenințări.

Ce urmărește Boeing în 2022?

Compania de avioane intră în noul an, luptând pentru a-și reafirma dominația inginerească după criza 737 MAX. Aceștia vor să pună bazele unui nou program de avioane în următorul deceniu, care necesită o investiție de 15 miliarde de dolari. De asemenea, își propune să prevină viitoarele probleme de producție, cum ar fi defectele structural, care i-au afectat în ultimul an.

„Este vorba de consolidarea ingineriei. Vorbim despre schimbarea modului în care lucrăm în întreaga companie.”, a declarat pentru Reuters inginerul șef al Boeing, Greg Hyslop.

Directorul executiv al Airbus, Guillaume Faury, un fost șef de cercetare auto, s-a angajat să „inventeze noi sisteme de producție și să folosească puterea datelor” pentru a-și optimiza sistemul industrial.