Cel mai mare feribot electric din lume te poate duce pe tine și pe cei mai apropiați 2000 de prieteni peste ocean

Des plans ont été révélés pour le plus grand ferry à passagers zéro émission au monde. Le constructeur naval australien Incat a le ferry léger de 130 mètres, initialement prévu pour être alimenté au gaz naturel liquide, déjà en construction. Il a été chargé de transporter 2 100 passagers et 226 véhicules pour l'opérateur sud-américain Buquebús basé en Argentine desservant les ports de River Plate. Mais après une étroite consultation avec Buquebús, Incat, basé en Tasmanie, a été chargé d'étudier le remplacement de la centrale électrique par une solution électrique à batterie. Le navire, qui doit être livré en 2025, serait le plus grand ferry léger et zéro émission au monde. Le président et fondateur du groupe Incat, Robert Clifford, a déclaré : "Le client veut que cela se produise, Incat veut que cela se produise, et bien qu'il y ait des questions à finaliser, je suis extrêmement confiant qu'Incat peut livrer ce navire révolutionnaire. "D'après mon expérience, à moins que nous ne voyions quelque chose arriver du champ gauche, c'est une affaire conclue. "De toute évidence, il doit y avoir un approvisionnement énergétique suffisant dans les ports que le navire visiterait, mais nous comprenons que cela progresse de manière positive. « Les batteries et les moteurs électriques sont en cours d'élaboration avec nos fournisseurs, afin de s'assurer qu'ils peuvent fournir la technologie requise dans les délais dont nous avons besoin. "Le transport maritime zéro émission est l'avenir." Selon la société, la livraison du premier grand ferry électrique au monde entraînerait une croissance exponentielle du marché international des grands navires électriques légers. © JLPPA/Incat/Bestimage Plans have been revealed for the world’s largest zero-emissions passenger ferry. Australian ship builder Incat has the 130 metre lightweight ferry, originally intended to be powered by liquid natural gas, already under construction. It was commissioned to carry 2,100 passengers and 226 vehicles for South American operator Buquebús based in Argentina serving ports on the River Plate. But following close consultation with Buquebús, Incat , based in Tasmania , was asked to investigate replacing the powerplant with a battery-electric solution. The ship, which is to be delivered in 2025, would be the world’s largest, lightweight, zero emissions ferry. Incat group chairman and founder Robert Clifford said:” The customer wants this to happen, Incat wants this to happen, and whilst there are matters to be finalised, I am extremely confident that Incat can deliver this ground-breaking ship. “In my experience unless we see something come in from left field, this is a done deal. “Obviously, there needs to be sufficient energy supply in the ports that the ship would visit but we understand that this is progressing positively. “The batteries and electric motors are being worked through with our suppliers, to ensure they can deliver the technology required in the timeframe we need them. “Zero emissions shipping is the future.” Delivering the world’s first large electric-powered ferry would lead to exponential growth in the international market for large lightweight electric ships according to the company.

Energia electrică își încordează din nou mușchii, deoarece cel mai mare feribot electric din lume – capabil să transporte 2.100 de pasageri și vehiculele lor – va fi livrat în doi ani, potrivit site-ului electrek.com.

Cel mai mare feribot electric din lume este gata să navigheze

Incat Tasmania, un producător australian de feriboturi cu ambarcațiuni de mare viteză (HSC), este gata să livreze feribotul Utility Ro-Pax de 148 de metri (485,5 picioare), care va fi cel mai mare feribot electric din lume.

Proiectat de Revolution Design și construit de Incat, feribotul este propulsat de două motoare electrice (5 – 9,6 MW) aflate sub corpul navei. Nava poate transporta până la 2.100 de pasageri și 226 de vehicule la o viteză de până la 25 de noduri pentru o autonomie maximă de 100 n.m.

Buquebus, care exploatează mai multe nave Incat în America de Sud, o va folosi pentru a transporta pasageri între Argentina și Uraguay.

Inițial, nava urma să fie alimentată cu GNL, dar, după ce s-au răzgândit, atât Incat, cât și Buquebus au convenit că este mai bine pentru mediu și pentru clienții săi să opteze pentru o navă electrică cu emisii zero.

Fondatorul Incat Group, Robert Clifford, vorbește despre modul în care noul feribot electric va revoluționa industria:

„Transportul maritim cu emisii zero reprezintă viitorul, iar Incat, cu sediul în Tasmania, unul dintre puținele locuri de pe planetă care a realizat deja un nivel net zero, este acum pe cale să revoluționeze flota maritimă mondială prin livrarea primei nave ușoare cu emisii zero din lume.”

Deși trecerea la propulsia electrică necesită o reproiectare semnificativă, Clifford spune că societatea va înlocui 500 de tone de echipamente și rezervoare de combustibil cu 400 de tone de baterii pentru a menține greutatea redusă.

În plus, spune Clifford, utilizarea aluminiului în loc de oțel pentru a construi nava ar putea înjumătăți greutatea acesteia, iar adăugarea de feriboturi electrice nu ar reprezenta un cost suplimentar în comparație cu navele tradiționale.

Consilierul strategic al Incat, Peter Gutwein, a dezvăluit vânzarea:

Livrarea primului feribot electric cu baterii de mari dimensiuni din lume pentru Buquebus ar duce la o creștere exponențială pe piața internațională a navelor electrice ușoare de mari dimensiuni. Lumea dorește nave mari, ușoare și cu emisii zero, iar noi ne mărim deja forța de muncă și instalația de producție pentru a fi pregătiți pentru ceea ce va fi o expansiune semnificativă.”

Opinia Electrek

Transportul maritim contribuie anual cu o cantitate semnificativă de dioxid de carbon, reprezentând aproximativ 3% la nivel global (în Europa, traficul maritim reprezintă aproximativ 12%). Organizația Maritimă Internațională își propune să reducă emisiile de CO2 pentru noile nave construite începând cu 2025 cu 30%, reducând în același timp emisiile medii globale ale flotei cu 40% până în 2030.

Feriboturile și navele electrice pot juca un rol semnificativ în această tranziție. Feriboturile cu emisii zero reprezintă un loc excelent pentru a începe electrificarea, deoarece acestea parcurg, în general, aceleași rute, ceea ce facilitează amplasarea infrastructurii de încărcare.

Feriboturile electrice nu numai că vor salva mediul înconjurător, dar vor economisi și bani pentru operatori. Primul feribot complet electric din Norvegia a declarat că a redus costurile cu 80%. În plus, Ellen, autoproclamatul cel mai mare feribot electric din lume (înainte de cel al Incat, bineînțeles) care operează în sudul Danemarcei, ajută la economisirea a 2.000 de tone de emisii de CO2 anual.

Exit mobile version