• Se estimează că ChatGPT, popularul chatbot de la OpenAI, a ajuns la 100 de milioane de utilizatori activi lunari în ianuarie, la doar două luni de la lansare.
  • Aproximativ 13 milioane de vizitatori unici au folosit ChatGPT pe zi în ianuarie.
  • Compania a lansat un abonament de 20 de dolari pe lună, care oferă servicii mai stabile și mai rapide.

Se estimează că ChatGPT, popularul chatbot de la OpenAI, a ajuns la 100 de milioane de utilizatori activi lunari în ianuarie, la doar două luni de la lansare, ceea ce îl face să fie aplicația de consum cu cea mai rapidă creștere din istorie, potrivit unui studiu UBS publicat miercuri.

Raportul, care citează date de la firma de analiză Similar Web, a precizat că aproximativ 13 milioane de vizitatori unici au folosit ChatGPT pe zi în ianuarie, mai mult decât dublu față de nivelurile din decembrie.

„În 20 de ani în care am urmărit spațiul internetului, nu ne putem aminti de o creștere mai rapidă a unei aplicații de internet pentru consumatori”, au scris analiștii UBS în notă.

Recomandări

NE-A SALVAT VACCINUL?
CIOLACU: COALIȚIA NU SE RUPE
UK: FETELE ÎNTREC BĂIEȚII LA FUMAT
MORIȘCA DE PE MOULIN ROUGE A CĂZUT
ACȚIUNILE META SE SCUFUNDĂ
RUSIA SPUNE NU REZOLUȚIEI

Similar Web nu a răspuns imediat la o solicitare de confirmare a cifrelor. OpenAI, o companie privată susținută de Microsoft Corp, a lansat ChatGPT la sfârșitul lunii noiembrie. TikTok a avut nevoie de aproximativ nouă luni de la lansarea sa globală pentru a adăuga 100 de milioane de utilizatori, iar Instagram a avut nevoie de 2 ani și jumătate, potrivit datelor Sensor Tower.

În prezent, utilizarea ChatGPT este gratuită. Joi, compania a lansat un abonament de 20 de dolari pe lună, care oferă servicii mai stabile și mai rapide, precum și posibilitatea de a încerca mai întâi noile caracteristici. Analiștii consideră că lansarea virală a ChatGPT va oferi OpenAI un avantaj de pionierat față de alte companii de inteligență artificială. Utilizarea tot mai mare, deși a însemnat o sumă substanțială de costuri de calcul, a oferit, de asemenea, un feedback valoros pentru a ajuta la antrenarea răspunsurilor chatbot-ului.

Instrumentul a ridicat, de asemenea, întrebări cu privire la dezonestitatea academică și la dezinformare. Luna trecută, Microsoft a anunțat o altă investiție de mai multe miliarde de dolari în OpenAI sub formă de numerar și credit cloud.