• Ed Broussard, director general la Tomoro AI, ajută companiile să navigheze pe o piață alimentată de Inteligența Artificială.
  • Expertul în Inteligență Artificială a împărtășit și alte abilități de care vor avea nevoie copiii, cum ar fi capacitatea de a gândi fără internet și de a se concentra pe meserii care nu există în prezent.
  • O abilitate cheie în lumea de mâine va fi „externalizarea” gândirii către o Inteligență Artificială, a declarat Broussard.

Ed Broussard, director general la Tomoro AI, ajută companiile să navigheze pe o piață alimentată de Inteligența Artificială și a împărtășit abilitățile de care generația tânără va avea nevoie pentru a trăi într-o lume care este rapid înghițită de aceasta, scrie Daily Mail.

El a declarat pentru DailyMail.com că părinții ar trebui să îi lase pe copiii lor să folosească chatbots precum ChatGPT pentru a crea jocuri distractive, povești personalizate bazate pe ideile lor și pentru a găsi răspunsuri la anumite întrebări pe care le pun adesea.

Expertul în Inteligență Artificială a împărtășit și alte abilități de care vor avea nevoie copiii, cum ar fi capacitatea de a gândi fără internet și de a se concentra pe meserii care nu există în prezent.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

„De multe ori glumesc cu clienții, cea mai bună persoană pe care să o angajeze în firma lor este cea care tocmai a copiat la examenele de la universitate folosind A.I. – a învățat deja cum să folosească A.I. pentru a obține rezultate excelente”, a spus Broussard.

El a adăugat „Angajatorii viitorului vor avea nevoie de utilizatori nativi de A.I., unde utilizarea A.I. pentru a lucra mai repede, mai bine și mai inteligent este o a doua natură. Dar nu vă puteți aștepta ca copiii dvs. să adopte A.I. dacă nu veți fi înșivă un model de comportamente pozitive în materie de A.I.”.

El recomandă ca copiii să înceapă să se familiarizeze cu A.I. încă din școala primară, spunând că sistemul de învățământ trebuie să se orienteze și el spre predarea acestei tehnologii.

„Meseriile pe care le vom face vor fi complet diferite și vor necesita un set diferit de competențe”, a spus Broussard.

„Trebuie să facem această schimbare acum în sistemele noastre de educație, astfel încât să nu producem o generație pierdută de lucrători cu aptitudini nepotrivite pentru lumea post-A.I”. Broussard a explicat că abilitățile umane, cum ar fi conducerea și capacitatea de a gândi independent, vor fi în continuare valoroase.

A fi capabil să gândești fără internet

Mulți dintre noi se bazează pe Wikipedia, Google Maps sau Google Search pentru a găsi fapte sau direcții.

O abilitate cheie în lumea de mâine va fi „externalizarea” gândirii către o Inteligență Artificială, a declarat Broussard.

„Internetul a redus valoarea și necesitatea de a ține minte lucruri, chiar și lucruri la fel de simple precum indicațiile de întoarcere acasă de la casa prietenului”, a continuat el.

„Una dintre problemele pe care le va aduce Inteligența Artificială este că va merge dincolo de simpla furnizare de informații și poate înlocui de fapt o mare parte din gândirea oamenilor, prin crearea de răspunsuri personalizate la întrebări foarte specifice. Pe măsură ce copiii adoptă instrumente de Inteligență Artificială, este important să îi învățăm cum să gândească și să nu externalizăm toată această gândire către Inteligența Artificială”.

„Vă puteți ajuta copiii prin stimularea curiozității lor față de lume. Ori de câte ori copiii dvs. întreabă cum funcționează ceva sau de ce este, urmăriți firul, folosiți YouTube, Google sau chiar ChatGPT pentru a începe să investigați cum funcționează. Înțelegerea modului în care funcționează lumea va fi vitală în viitor, pe măsură ce tot mai multe lucrări vor fi efectuate de Inteligența Artificială, iar oamenii vor avea nevoie de cunoștințe pentru a înțelege și contesta rezultatele sistemelor de Inteligență Artificială”.

Concentrează-te pe locuri de muncă care nu există încă

„Cei mai mulți dintre copiii care merg la școală astăzi vor face meserii care nu există încă”, a spus Broussard.

Forumul Economic Mondial a estimat că aproximativ 65 la sută dintre copiii care intră astăzi în școala primară vor ajunge să lucreze în locuri de muncă care nu există în prezent.

„Locurile de muncă de birou în ansamblu nu vor fi redundante, dar vor deveni mai mult legate de antreprenoriat, comunicare și dirijarea echipelor (și a Inteligenței Artificiale) pentru a îndeplini sarcini decât de îndeplinirea repetitivă a sarcinilor în sine”, a spus Broussard.

„Asta înseamnă că memoria și capacitatea de a urma procese structurate vor deveni mai puțin importante, dar comunicarea, rezolvarea problemelor, ideația și creativitatea vor rămâne esențiale pentru o viață de succes”.

Citește și