• Doar șase persoane s-au prezentat marți seară la o petrecere găzduită de departamentul de Ajutor Extern al Comisiei Europene în metavers, pentru a-i face pe tineri entuziasmați de UE.
  • Doar câteva dintre cele 44 de persoane cărora le-a plăcut trailerul oficial au fost suficient de intrigate pentru a se alătura petrecerii.
  • Departamentul de ajutor extern al Comisiei a cheltuit un total de 387.000 euro pentru a dezvolta o platformă metaverse prin care să-și promoveze inițiativa Global Gateway.

Doar șase persoane s-au prezentat marți seară la petrecerea în metavers, găzduită de departamentul de ajutor extern al Comisiei Europene, pentru a-i face pe tineri entuziasmați de UE, potrivit Fortune. Platforma folosită pentru organizarea petrecerii a costat 387.000 de euro.

Potrivit POLITICO, Devex, Vince Chadwick, a scris pe Twitter că, în cele din urmă, a fost singurul invitat rămas la petrecere, după „conversațiile inițiale uluitoare cu alți aproximativ cinci oameni care au apărut”.

Doar câteva dintre cele 44 de persoane cărora le-a plăcut trailerul oficial realizat pentru petrecerea în metaverse au fost suficient de intrigate de avatarurile care dansau pe muzică house pe o insulă tropicală pentru a se alătura petrecerii.

Departamentul de ajutor extern al Comisiei a cheltuit un total de 387.000 euro pentru a dezvolta o platformă metaverse prin care să-și promoveze inițiativa Global Gateway.

Sub această umbrelă, Comisia urmărește să aloce 300 de miliarde EUR până în 2027 pentru a construi noi infrastructuri în țările în curs de dezvoltare.

Un purtător de cuvânt al Comisiei a declarat pentru Devex că scopul postării promoționale a fost de a „crește gradul de conștientizare a ceea ce face UE pe scena mondială” în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 35 de ani care se află „în primul rând pe TikTok și Instagram” , care sunt „neutri în ceea ce privește UE” și „nu sunt expuși de obicei la astfel de informații.”