Facebook lansează noi produse. Cum funcționează aplicația Hotline

Sursa Foto: HEPTA
  • Facebook va anunţa luni, 19 aprilie, o serie de produse sub umbrela „social audio”
  • Succesul aplicaţiei Clubhouse, care a raportat 10 milioane de utilizatori activi, a demonstrat potenţialul serviciilor de chat audio
  • La începutul lunii aprilie, Facebook a început testarea publică a unei noi aplicaţii numită Hotline

Facebook va anunţa luni, 19 aprilie, o serie de produse sub umbrela „social audio”, inclusiv lansarea aplicaţiei de audio-chat de tip Clubhouse şi o promovare sporită în domeniul descoperirii şi distribuţiei podcasturilor, anunţă Reuters.

Planurile includ o versiune audio a Rooms, un produs de videoconferinţă lansat de Facebook cu un an în urmă. Produsul de tip Clubhouse va permite grupurilor de oameni să asculte şi să interacţioneze cu vorbitorii pe o scenă virtuală.

Facebook va lansa, de asemenea, un produs care să le permită utilizatorilor să înregistreze mesaje vocale scurte şi să le posteze pe pagina personală, precum şi un produs pentru podcasturi care va fi conectat cu Spotify. Unele produse nu vor apărea imediat.

Cum funcționează aplicația Hotline

Facebook a început testarea publică a unei noi aplicaţii numită Hotline la începutul acestei luni, aplicaţie în care utilizatorii pot vorbi şi primi întrebări live de la un public.

Acest produs combină conţinutul audio cu elemente text şi video şi apare în condiţiile în care platformele de socializare experimentează o mulţime de noi funcţii audio live.

Succesul aplicaţiei Clubhouse, veche de un an, care a raportat 10 milioane de utilizatori activi, a demonstrat potenţialul serviciilor de chat audio, în special în timpul pandemiei COVID-19.