• Doi foști angajați ai Twitter au creat platforma Spill ca o alternativă la Twitter pentru a promova și a prioritiza cultura.
  • Alphonzo Phonz” Terrel (fost director global de social media și editorial la Twitter) a declarat că a făcut echipă cu un alt fost angajat pentru a ataca aplicația lui Elon Musk.
  • Spill va fi disponibil în aproximativ șase până la opt săptămâni.

Doi foști angajați ai Twitter au creat platforma Spill ca o alternativă la Twitter pentru a promova și a prioritiza cultura. Alphonzo „Phonz” Terrel (fost director global de social media și editorial la Twitter) a declarat pentru TechCrunch că a făcut echipă cu un alt fost angajat pentru a ataca aplicația lui Elon Musk.

Pe site-ul web al platformei, Spill se descrie ca fiind o rețea socială de conversație în timp real, care acordă prioritate culturii” și care a fost creată de profesioniști care înțeleg profund provocările actuale”. TechCrunch spune că Spill va fi disponibil în aproximativ șase până la opt săptămâni, va folosi un model de limbaj de inteligență artificială (AI) pentru a îmbunătăți moderarea conținutului, va folosi tehnologia blockchain pentru a recompensa creatorii cu bani reali și va colabora cu marile branduri de divertisment pentru a oferi conținut exclusiv.

Deocamdată, compania nu a oferit mai multe detalii despre cum funcționează, deși a încurajat utilizatorii să își rezerve ID-ul și să își înregistreze datele personale pentru a-și crea un cont. Pe de altă parte, DeVaris Brown (celălalt fost angajat care a ocupat funcția de Head of Product la rețeaua de socializare) adaugă în TechCrunch că principalul obiectiv al Spill este crearea unui concept de moderare a conținutului care folosește un AI construit de oameni din cultură”.

Recomandări

RUSIA SPUNE NU REZOLUȚIEI
FII BOGAT ÎN ROMÂNIA
MATTY HEALY, DESPRE ALBUMUL LUI SWIFT
DE LA GOYA LA... YOGA
ZIUA INTERNAȚIONALĂ A STRIGĂTULUI
CHETĂ PENTRU SPORTIVII ROMÂNI

În interviul publicat de presa menționată mai sus, fondatorii Spill au recunoscut că ideea le-a venit din amintirea faptului că în prima lor zi de lucru la Twitter erau singurii doi angajați de culoare de pe platformă. Pentru a justifica această abordare, creatorii au insistat asupra faptului că există un istoric de prejudecăți rasiale în cadrul algoritmilor utilizați de majoritatea rețelelor sociale.