• Unii utilizatori Gmail sunt nemulțumiți de faptul că reclamele apar în mijlocul căsuței de e-mail.
  • De obicei, Google plasează anunțurile în partea de sus a filelor Promoții și Social din căsuțele de e-mail Gmail.
  • Noile poziționări ale anunțurilor au fost testate anul trecut pe mobil și au fost implementate pe desktop în ultima lună.

Unii oameni văd cum apar reclame între e-mailurile din căsuța de e-mail Gmail – și nu sunt mulțumiți de acest lucru, scrie Business Insider. De obicei, Google afișează anunțurile în partea de sus a filelor Promoții și Social din căsuța de primire, dar unele anunțuri apar cu o etichetă verde Anunț” în mijlocul e-mailurilor din fila Promoții.

O utilizatoare Twitter pe nume Rosemary H a reacționat pe Twitter din cauza anunțurilor care apar în căsuța lor de e-mail.

Un alt utilizator, pe nume Olivia, a împărtășit o captură de ecran cu plasarea de reclame similare și a numit-o o experiență nasoală”. Ei au etichetat Gmail în tweetul lor, întrebând cum să elimine reclamele din căsuța lor de mesaje.

Experimentăm mereu formate și lucrăm la modalități de a-i ajuta pe oameni să descopere și să se conecteze cu noi afaceri”, a declarat un purtător de cuvânt al Google pentru Insider. Fila Promoții de la Gmail arată e-mailuri promoționale de la întreprinderile la care oamenii sunt abonați, precum și oferte și oferte de la companii pe care oamenii le-ar putea dori. Am lansat anul trecut anunțurile instream în fila Promoții pe mobil, iar luna trecută am extins-o și pe desktop.”

Google depinde de vânzările de anunțuri online pentru venituri și domină piața de peste două decenii. Cu toate acestea, o scădere a cheltuielilor pentru publicitate din cauza recesiunii economice afectează marile companii de tehnologie, precum Google, care a înregistrat în trimestrul al patrulea o scădere a veniturilor din publicitate cu 3,6% față de anul trecut, până la 59 de miliarde de dolari.

Citește și