• Lucrătorii care s-au temut vreodată să redacteze un briefing pentru șeful lor ar putea avea în curând un ajutor – sub forma inteligenței artificiale.
  • Gigantul tehnologic intenționează să integreze produsele sale de birou cu inteligența artificială generativă care poate face lucruri precum generarea unui întreg document sau crearea de imagini pe baza unui mesaj.
  • Google intenționează să înceapă să implementeze unele caracteristici, începând cu funcțiile de scriere din Google Docs și Gmail.

Lucrătorii care s-au temut vreodată să redacteze un briefing pentru șeful lor, să construiască o prezentare digitală a ideilor lor sau să răsfoiască fire lungi de e-mailuri pentru a se pune la curent cu cele mai recente proiecte ar putea avea în curând un ajutor – sub forma inteligenței artificiale.

Cel puțin asta își propune Google să facă pentru lucrătorii care utilizează suita sa de instrumente software pentru întreprinderi numită Google Workspace, care include Google Docs, Google Sheets și Gmail. Gigantul tehnologic intenționează să integreze produsele sale de birou cu inteligența artificială generativă care poate face lucruri precum generarea unui întreg document sau crearea de imagini pe baza unui mesaj. Lucrătorii vor putea accesa aceste capacități făcând clic pe o nouă pictogramă de tip baghetă care va apărea în aplicațiile lor.

Google intenționează să înceapă să implementeze unele caracteristici, începând cu funcțiile de scriere din Google Docs și Gmail, pentru anumiți clienți din mediul enterprise în următoarele două săptămâni, a precizat compania. Nu este clar când ar putea fi disponibile și alte funcții.

Recomandări

EMANUEL PÂRVU AJUNGE LA CANNES
S-A RUPT COALIȚIA LA BUCUREȘTI
PRINȚUL LOUIS A ÎMPLINIT ȘASE ANI
DAVID PECKER ÎȘI REIA ACUZAȚIILE ÎMPOTRIVA LUI TRUMP
DRULĂ PROPUNE MĂRIREA NOTELOR LA BAC
BIN SALMAN CAUTĂ INVESTITORI PENTRU NEOM

Redactarea de documente și e-mailuri

Inteligența artificială generativă a Google va fi capabilă să producă o întreagă redactare pe baza unui subiect sau a unui set de puncte, pentru lucrătorii care au nevoie de ajutor pentru a pune cuvintele pe pagină, fie că este vorba de un e-mail sau de un document Google Doc.

Un manager de marketing ar putea cere unui tehnician să creeze un plan de formare în domeniul vânzărilor pentru următoarea campanie, iar Google Docs ar putea genera unul de la zero, de exemplu. Lucrătorii pot, de asemenea, să evidențieze porțiuni de text și să ceară inteligenței artificiale a Google să le rescrie pe un anumit ton. De exemplu, ei ar putea folosi comenzi precum „Fă acest lucru mai formal” sau Fă acest lucru capricios”. Dacă nu vă place primul rezultat, se așteaptă ca butonul vezi altul” să producă un alt rezultat. Iar dacă nu știți ce ton doriți să folosiți, veți putea să faceți clic pe Mă simt norocos”, iar Google va alege unul pentru dumneavoastră.

Inteligența artificială va putea rezuma discuțiile de e-mail cu o solicitare de genul Pune-mă la curent cu această conversație de e-mail”. Sau ar putea crea un rezumat bazat pe mai multe documente Google sau e-mailuri. Google se așteaptă ca aceasta să permită, de asemenea, utilizatorilor să ajute la prioritizarea e-mailurilor.

Creați rapid imagini și prezentări

Lucrătorii ar putea folosi în curând capacitățile de inteligență artificială pentru a reduce timpul necesar pentru a crea o prezentare în Google Slides. Se așteaptă ca utilizatorii să poată solicita aplicației, un concurent al PowerPoint de la Microsoft, să creeze imagini pentru un anumit diapozitiv. Google spune că se așteaptă, de asemenea, să le permită lucrătorilor să creeze audio sau video generate de AI pentru a le încorpora în diapozitivele lor, dar nu a avut mai multe detalii de împărtășit.

Faceți ca discuțiile și întâlnirile să fie mai productive

Google dorește, de asemenea, să ajute lucrătorii să își facă mai productive și mai eficiente comunicările cu colegii. În cadrul Google Meet, se așteaptă ca lucrătorii să poată urmări automat notele de la ședințe, să creeze liste de verificare pentru elementele de acțiune și să rezume ședința. Caracteristicile sunt extinderi ale declarațiilor pe care compania le-a făcut anul trecut, când a anunțat transcrieri pentru Meet, precum și rezumate ale conversațiilor din platforma sa de chat în grup, Spaces.

De asemenea, Google se așteaptă să integreze AI în Google Chat pentru a permite lucrătorilor să automatizeze anumite fluxuri de lucru. Nu a avut mai multe detalii de împărtășit cu privire la această funcție viitoare.