Google adaugă inteligența artificială în aplicațiile sale de lucru. Iată ce înseamnă acest lucru

Ferrari Press Agency Ref 8316 Ring 1 11/08/2017 See Ferrari text Picture must credit : Tokenize A high-tech ring is set to make life easier by replacing credit cards , car keys and end the need for computer passwords.Token, made of sterling silver, is described as a personalised lifestyle accessory.And the first batch of rings has already sold order with the makers taking orders for 2018.It can conduct transactions at millions of merchants in 96 countries around the world. All the user needs to do is add their MasterCard or Visa information and pay token at more than 15 million places. It also acts as a ticket swipe on 50 public transport systems around the world.Tokenize, the US company behind Token, is working with hundreds of companies to bring an end to passwords. The idea is that simply scanning a ring programmed with your own details lets it open any private documents, emails, or messages. It will be able to work with Microscoft Windows 10.Token can also unlock and start a users car whch has keyless entry and ignition.It needs to only be programmed with the car key fob data. It also works with the cmpnays own smart lock system for doors but other smart locks will be added in future.All credentials are stored on a certified secure element inside the ring to ensure their safety.The ring locks all data as soon as it is taken off.If it is lost, the company says there is no need to panic.The ring is activated by a fingerprint sensor which is the only way to unlock credenThe ring costs $249 USD / €210 Euros / £190 GBP with an extra $50 USD / €42 Euros / £38 GBP premium for either black rhodium or 14k rose gold finish.Adding a capabilities for door locking capabilities or car locking is another $100 USD / 84 Euros / £76 GBP each.Each ring comes with a charger. The ring should last 14 days on a full charge.A spokesman said:” As consumers of the internet, we’ve become fatigued by the constant fear that our data and digital identity will be compr

Lucrătorii care s-au temut vreodată să redacteze un briefing pentru șeful lor, să construiască o prezentare digitală a ideilor lor sau să răsfoiască fire lungi de e-mailuri pentru a se pune la curent cu cele mai recente proiecte ar putea avea în curând un ajutor – sub forma inteligenței artificiale.

Cel puțin asta își propune Google să facă pentru lucrătorii care utilizează suita sa de instrumente software pentru întreprinderi numită Google Workspace, care include Google Docs, Google Sheets și Gmail. Gigantul tehnologic intenționează să integreze produsele sale de birou cu inteligența artificială generativă care poate face lucruri precum generarea unui întreg document sau crearea de imagini pe baza unui mesaj. Lucrătorii vor putea accesa aceste capacități făcând clic pe o nouă pictogramă de tip baghetă care va apărea în aplicațiile lor.

Google intenționează să înceapă să implementeze unele caracteristici, începând cu funcțiile de scriere din Google Docs și Gmail, pentru anumiți clienți din mediul enterprise în următoarele două săptămâni, a precizat compania. Nu este clar când ar putea fi disponibile și alte funcții.

Redactarea de documente și e-mailuri

Inteligența artificială generativă a Google va fi capabilă să producă o întreagă redactare pe baza unui subiect sau a unui set de puncte, pentru lucrătorii care au nevoie de ajutor pentru a pune cuvintele pe pagină, fie că este vorba de un e-mail sau de un document Google Doc.

Un manager de marketing ar putea cere unui tehnician să creeze un plan de formare în domeniul vânzărilor pentru următoarea campanie, iar Google Docs ar putea genera unul de la zero, de exemplu. Lucrătorii pot, de asemenea, să evidențieze porțiuni de text și să ceară inteligenței artificiale a Google să le rescrie pe un anumit ton. De exemplu, ei ar putea folosi comenzi precum „Fă acest lucru mai formal” sau Fă acest lucru capricios”. Dacă nu vă place primul rezultat, se așteaptă ca butonul vezi altul” să producă un alt rezultat. Iar dacă nu știți ce ton doriți să folosiți, veți putea să faceți clic pe Mă simt norocos”, iar Google va alege unul pentru dumneavoastră.

Inteligența artificială va putea rezuma discuțiile de e-mail cu o solicitare de genul Pune-mă la curent cu această conversație de e-mail”. Sau ar putea crea un rezumat bazat pe mai multe documente Google sau e-mailuri. Google se așteaptă ca aceasta să permită, de asemenea, utilizatorilor să ajute la prioritizarea e-mailurilor.

Creați rapid imagini și prezentări

Lucrătorii ar putea folosi în curând capacitățile de inteligență artificială pentru a reduce timpul necesar pentru a crea o prezentare în Google Slides. Se așteaptă ca utilizatorii să poată solicita aplicației, un concurent al PowerPoint de la Microsoft, să creeze imagini pentru un anumit diapozitiv. Google spune că se așteaptă, de asemenea, să le permită lucrătorilor să creeze audio sau video generate de AI pentru a le încorpora în diapozitivele lor, dar nu a avut mai multe detalii de împărtășit.

Faceți ca discuțiile și întâlnirile să fie mai productive

Google dorește, de asemenea, să ajute lucrătorii să își facă mai productive și mai eficiente comunicările cu colegii. În cadrul Google Meet, se așteaptă ca lucrătorii să poată urmări automat notele de la ședințe, să creeze liste de verificare pentru elementele de acțiune și să rezume ședința. Caracteristicile sunt extinderi ale declarațiilor pe care compania le-a făcut anul trecut, când a anunțat transcrieri pentru Meet, precum și rezumate ale conversațiilor din platforma sa de chat în grup, Spaces.

De asemenea, Google se așteaptă să integreze AI în Google Chat pentru a permite lucrătorilor să automatizeze anumite fluxuri de lucru. Nu a avut mai multe detalii de împărtășit cu privire la această funcție viitoare.

Exit mobile version