• Compania Which? a testat 5 chatboți cu A.I. pentru planificarea unei vacanțe.
  • Fiecare chatbot a primit câte 10 întrebări, acoperind fiecare aspect al călătoriei.
  • Deși există și aspecte pozitive, chatboții au eșuat în a planifica vacanța perfecta.

Firma de cercetare Which Travel a testat 5 chatboți pentru a vedea cum se descurcă în planificarea vacanței perfecte.

Chatbot-ul Bing a ieșit în evidență pentru recomandări, fiind și singurul din cei 5 chatboți testați care a dat sursa informațiilor oferite. Locurile recomandate pentru vacanță au fost, în general, bine alese. Un alt plus pentru A.I. este felul în care a transformat jargonul dificil din polițele de asigurare în explicații ușor de înțeles pentru utilizatori.

Din păcate, minusurile sunt mult mai serioase: când unui chatbot i se cere să recomande o companie aeriană pentru zbor, o firmă de închiriere auto sau hotel, vine cu o prezentare cuvânt cu cuvânt de pe site-ul companiei, iar alegerile făcute nu țin cont de recenzii. Așadar, A.I. a recomandat companii mult mai puțin cunoscute și chiar criticate de un număr mare de utilizatori.

Recomandări

ALTMAN PORNEȘTE RĂZBOIUL CU GOOGLE
100 LIDERI MONDIALI DAU STARTUL JO
CE ÎNSEAMNĂ TULBURAREA ARFID?
CE ESTE TULBURAREA ARFID?
CE DESTINAȚII VIZITEZI VARA ASTA?
UNDE CONDUCI ÎN WEEKEND?

Which Travel a ales atât versiunea free, cât și cea Premium de la ChatGPT, aceasta din urmă având și plugin-ul Kayak creat tocmai pentru travel, Bard de la Google, Bing de la Microsoft și Expedia, care are integrat software-ul ChatGPT.

Fiecare chatbot a primit câte 10 întrebări. În cazul lui ChatGPT, problema principală a fost legată de baza de date care se încheie în septembrie 2021 astfel că atunci când a fost întrebat de un zbor de la Birmingham către Kefalonia a spus că nu există zbor direct, asta pentru că respectivul zbor a fost inaugurat în 2022.

Citește și: