• Magazine online, ca eBay, Amazon, Levi’s și Shopify introduc inteligența artificială în practicile lor
  • Amazon promite că funcția sa de potrivire cu A.I te ajută să-ți găsești mărimea potrivită
  • Levi’s a experimentat chiar și cu modele făcute cu A.I. pentru a „crește diversitatea”

Magazinele încep să introducă inteligența artificială în practicile lor. Cei care vând pe eBay pot genera automat descrieri de produse. Amazon promite că funcția sa de potrivire cu inteligență artificială te va ajuta să găsești mărimea potrivită pentru îmbrăcăminte, iar Shopify a lansat instrumente de inteligență artificială pentru a edita imagini și a redacta texte pentru site-uri web.


Dar poate Inteligența Artificială să-ți îmbunătățească experiența de shopping online?

Cumpărăturile cu ajutorul Inteligenței Artificiale îmbunătățesc experiența clienților. Cum? Fac fiecare tranzacție mai ușoară, mai eficientă și profund personalizată. În esență, inteligența artificială poate face ca shopping-ul online să fie la fel de plăcut ca și mersul la cele mai bune magazine. Acest lucru îi încurajează pe cumpărătorii online să se întoarcă la afacerea ta și să devină clienți fideli.

Citește și

Recomandări

DUCESA SOPHIE VIZITEAZĂ UCRAINA
CINE-I „DI VINĂ”?
UE DĂ 9 MIL € PT. CHIRURGIA CU HOLOGRAME
NADAL SE CALIFICĂ ÎN TURUL PATRU LA MADRID
TRUMP MODIFICĂ DOBÂNDA DE REFERINȚĂ
MELONI CANDIDEAZĂ LA EUROPARLAMENTARE