- Italienii au lansat o serie limitată a mașinii care e bazată pe clasicul BMW Isetta. Seria se numește Microlino.
- Creat pentru transportul într-un oraș modern, Microlino asigură o viteză de 90 de km/h.
- Modelul are un bagaj de 230 de litri unde îți poți pune cumpărăturile.
Microlino Pioneer este una dintre cele mai mici mașini electrice. Modelul cu bateria cea mai mică va costa 12.500 de euro. Cu tot cu pasager, Microlino Pionner cântărește doar 600 de kg.
Italienii au lansat o serie limitată a mașinii care e bazată pe clasicul BMW Isetta. Seria se numește Microlino și va avea la vânzare doar 999 de vehicule.
Modelul va avea trei configurații de baterie. Cea mai mare va asigura clienților o autonomie de 230 de kilometri. Iar versiunea standard vine cu o baterie ce poate fi încărcată la priză în doar 4 ore. Creat pentru transportul într-un oraș modern, Microlino îți asigură o viteză de 90 de km/h.
Dacă te întrebi ce mai încape în mașină, în afară de tine, trebuie să știi că modelul are un bagaj de 230 de litri unde îți poți pune cumpărăturile.
Merlin Ouboter – Micro Mobility Systems: ,,Să vedem cum arată înauntru. E imaginea clasică a Isettei de când a fost introdusă. Da, ușa e la fel, cu unica diferență la coloana de direcție, care nu e atașată de ușă. Din rațiuni de stabilitate am schimbat asta„.
Războiul din Ucraina a agravat problemele de aprovizionare pentru sectorul auto, ducând la lipsa de piese cheie pentru toate vehiculele.
Firmele, care are mai mulți furnizori de piese în Ucraina, au reușit totuși să își asigure aproximativ 90% din volumele de aprovizionare de la aceste fabrici.
Și, în ciuda blocajelor stricte ale coronavirusului, cererea de vehicule electrice se dovedește rezistentă. Mai multe firme de autotrisme au declarat că vânzările de pe piață auto s-au cvadruplat în primul trimestru.
BYD, un producător chinez de vehicule electrice, a raportat un salt de 313% în vânzările vehiculelor sale electrice și hibride plug-in în aprilie, comparativ cu anul trecut. Compania susținută de Warren Buffett este mai izolată decât altele de întreruperile lanțului de aprovizionare, deoarece își produce propriile baterii și cipuri pentru automobile. Rivalii Li Auto și Nio au raportat o scădere a livrărilor în aprilie.