- LG ia în calcul ieșirea de pe piața de smartphone-uri din cauza pierderilor
- Pentru al 23-lea trimestru consecutiv, divizia de telefoane de la LG a ieșit pe minus
- În ultimii 5 ani, divizia de smartphone-uri de la LG a pierdut 4.5 miliarde de dolari
Când spui LG, nu te gândești prima dată la smartphone-uri. Iar acest lucru pare că nu se va schimba. Compania din Coreea este gata să cedeze și să nu mai producă vreun nou telefon.
Andreea, când pierzi bani încontinuu e cam clar că lucrurile nu merg. LG a ajuns la 23 de trimestre consecutive în care a ieșit pe pierdere. În total, în ultimii 5 ani, au pierdut 4.5 miliarde de dolari. Iar șeful companiei i-a anunțat pe angajați că urmează schimbări radicale. Dacă ne uităm pe istoria LG e de înțeles.
În 2015 au fost al 4-lea producător din lume ca procent de vânzări, sub Samsung, Apple și Nokia. De atunci au tot scăzut iar în prezent mai au doar un procent de 1.71% din market share. M-am uitat și pe statisticile în România și situația e la fel: sub 2%.
LG a vrut să fie diferită. A venit cu un telefon cu carcasă care se repera singură dacă era zgâriată. N-a prins. A avut un telefon cu ecran curbat pe lungimea lui. N-a prins.
Anul trecut au lansat LG Wing. Un telefon cu două ecrane în forma literei T. N-a prins. Acum ultimul experiment e un telefon cu ecran rulabil. Să vedem dacă va prinde. Poate fi ultimul telefon LG pe care îl vom mai vedea.