- Pentru a liniști utilizatorii, chiar șeful companiei pe partea de comunicare, Frank Shaw, a ieșit cu un mesaj în acest sens postat pe Bluesky.
- Utilizatorii rămân reticenți, ceea ce arată nivelul redus de încredere al acestora în marile companii de tehnologie.
- „Experiențele conectate” permit funcții precum co-autorizarea și stocarea în cloud.
Microsoft susține că nu își antrenează modelele lingvistice pe baza documentelor gestionate de utilizatorii suitei de birou a companiei. Asta după ce o schimbare făcută peste noapte a stârnit îngrijorarea și a făcut utilizatorii să critice gigantul american pe platformele de socializare, scrie Reuters.
Pentru a liniști utilizatorii, chiar șeful companiei pe partea de comunicare, Frank Shaw, a ieșit cu un mesaj în acest sens postat pe Bluesky. Cu toate acestea, utilizatorii rămân reticenți, ceea ce arată nivelul redus de încredere al acestora în marile companii de tehnologie.
„Aceste afirmații sunt neadevărate. Microsoft nu utilizează datele clienților din aplicațiile comerciale și de consum Microsoft 365 pentru a antrena modele fundamentale de limbaj mare”, a declarat un purtător de cuvânt al Microsoft într-o declarație trimisă prin e-mail către Reuters.
Purtătorul de cuvânt a adăugat că „experiențele conectate” permit funcții precum co-autorizarea și stocarea în cloud și nu au nicio legătură cu modul în care compania își antrenează modelele lingvistice mari. Conversațiile de pe rețelele sociale indică faptul că oamenii rămân îngrijorați de faptul că datele lor sunt utilizate pentru a antrena modele A.I. fără permisiune.