- Mulți s-au întrebat dacă direcția în care merge Apple este cea bună
- Ken Segall, fost director de creație crede că Apple își pierde viziunea
- Apple este cea mai valoroasă companie din lume, estimată la două trilioane de dolari
„No Cash, no Jobs, no Hope, don’t let Kevin Bacon die!”. Este un banc ce a circulat mult, acum nouă ani, când Steve Jobs ne-a părăsit, după ce plecaseră dintre noi și Bob Hope și Johnny Cash.
Mulți s-au întrebat atunci dacă Apple merge într-o direcție bună. Unii spun și acum că Apple s-a plafonat și că inovația a dispărut odată cu imaginația lui Jobs.
Și le poți da dreptate, dacă ești de părere că cea mai mare inovație la noile tipuri de iPhone este dispariția jack-ului de căști. Ken Segall, fostul director de creație pe vremea lui Jobs, crede că Apple își pierde treptat viziunea și acea simplitate cuceritoare impusă de Jobs.
„Cred că asta a fost puterea lui Steve Jobs, că privea experiența creată de Apple, cu un ochi foarte critic, din poziția clientului”, a sous Ken Segall, fost director de creație Apple.
De cealaltă parte, însă, sunt cei care se uită la cifre și văd că Apple este cea mai voloroasă companie din lume, cu o capitalizare de peste două trilioane de dolari.
Și acesta este meritul lui Tim Cook, care a preluat moștenirea lui Steve Jobs
și care recunoaște că nu și-a propus niciodată să fie …un alt Steve Jobs.
„Nu sunt actor, aș fi groaznic la Hollywood. De asta am vrut să fiu cel mai bun Tim Cook care pot fi!”, a spus Tim Cook, CEO Apple.