• Netflix ia în considerare stabilirea unui preţ pentru noul său abonament ce va conţine publicitate între 7 şi 9 dolari pe lună, la jumătate faţă de planul său actual, cel mai popular, care costă în SUA 15,49 de dolari pe lună fără reclame.
  • În România pachetul actual standard costă 9,99 euro, iar cel premium 11,99 euro.
  • Scopul abonamentului cu reclame este de a atrage abonaţi care sunt dispuşi să vadă unele reclame în schimbul unui cost mai mic pe lună.

Netflix ia în considerare stabilirea unui preţ pentru noul său abonament ce va conţine publicitate între 7 şi 9 dolari pe lună, la jumătate faţă de planul său actual, cel mai popular, care costă în SUA 15,49 de dolari pe lună fără reclame. În România pachetul actual standard costă 9,99 euro, iar cel premium 11,99 euro.

Scopul abonamentului cu reclame este de a atrage abonaţi care sunt dispuşi să vadă unele reclame în schimbul unui cost mai mic pe lună.

Netflix plănuieşte să vândă aproximativ patru minute de reclame pe oră pentru serviciul cu suport publicitar, potrivit unor persoane familiarizate cu planurile companiei. Compania va afişa reclame înainte şi în timpul unor programe, dar nu şi după, relatează Bloomberg.

Recomandări

NE-A SALVAT VACCINUL?
CIOLACU: COALIȚIA NU SE RUPE
UK: FETELE ÎNTREC BĂIEȚII LA FUMAT
MORIȘCA DE PE MOULIN ROUGE A CĂZUT
ACȚIUNILE META SE SCUFUNDĂ
RUSIA SPUNE NU REZOLUȚIEI

Netflix intenţionează să introducă noua sa opţiune mai ieftină în ultimele trei luni ale anului în mai multe ţări. Compania a declarat că lansarea completă ar urma să aibă loc la începutul anului viitor.

Netflix se mută în publicitate în acelaşi timp cu Disney+, cel mai mare rival al său. În timp ce Disney măreşte preţul pentru planul său principal şi păstrează preţul actual pentru versiunea sa cu suport publicitar, Netflix reduce de fapt preţul serviciului său.