- S-ar putea să nu te mai chinui mult timp cu telefonul mobil în zona de îmbarcare.
- Înregistrarea va fi convenabilă, dar ridică probleme de confidențialitate și securitate.
- Pasagerii vor putea primi fotografii cu ei înșiși făcute de fotografii de la bord.
S-ar putea să nu te mai chinui mult timp cu telefonul mobil în zona de îmbarcare. Pe măsură ce industria turismului adoptă tehnologia de recunoaștere facială, telefoanele încep să ia locul biletelor de hârtie în aeroporturi, terminale de croazieră și parcuri tematice, ceea ce face ca înregistrarea să fie mai convenabilă, dar ridică și probleme de confidențialitate și securitate.
Sistemele de recunoaștere facială sunt deja în curs de extindere în unele aeroporturi. La Aeroportul Internațional Miami, de exemplu, camerele de luat vederi de la 12 porți care deservesc zboruri internaționale compară fețele pasagerilor cu fotografiile din pașapoartele pe care aceștia le au la dosar la companiile aeriene, permițând pasagerilor de la aceste porți să se îmbarce fără a prezenta pașapoartele fizice sau cărțile de îmbarcare.
Operatorii de nave de croazieră pariază, de asemenea, că recunoașterea facială va îmbunătăți experiența pasagerilor. Pe navele de croazieră Carnival Cruise, o cameră fotografiază pasagerii de fiecare dată când se urcă sau coboară de pe navă pentru a ști cine se află la bord în caz de urgență și pentru a se asigura că pe navă se află doar persoane autorizate. Recunoașterea facială le permite, de asemenea, pasagerilor să primească fotografii cu ei înșiși făcute de fotografii de la bord, în loc să scaneze sute de fotografii în căutarea celor în care apar.
Citește și