• Mark Zuckerberg lansează opţiunea de „reacţii” și pentru Whatsapp.
  • Inserarea unei reacţii la un mesaj este foarte simplă, a explicat într-un videoclip Will Carter, director executiv al Whatsapp.
  • În paralel, Whatsapp lucrează şi la alte modificări ale aplicaţiei.

Noutate pe WhatsApp. Aplicaţia lansează opţiunea de „reacţii”. Reacţiile sunt de joi disponibile în Whatsapp. Anunţul a fost făcut de către Mark Zuckerberg pe conturile sale de socializare.

Deocamdată sunt disponibile doar cinci reacţii: inima, faţa care râde, faţa uimită, faţa care cere scuze şi cea cu mâinile încrucişate, care, după cum a observat chiar CEO-ul Meta, este un mod de a mulţumi celeilalte părţi.

Inserarea unei reacţii la un mesaj este foarte simplă, a explicat într-un videoclip Will Carter, director executiv al Whatsapp.

Recomandări

POLITICO: IOHANNIS „VÂNEAZĂ” JOB DE TOP
BĂLAN POATE ASIGURA VOT ELECTRONIC
A.I. ÎȚI ADUCE AMINTIRILE DIN COPILĂRIE
ALTMAN ÎNCEPE TRAINING CU URMĂTORUL MODEL A.I.
PROTESTE DE AMPLOARE ÎN GEORGIA
DEFICITUL BUGETAR S-A DUBLAT

Până acum, utilizatorii au trebuit să introducă un emoji pentru a reacţiona la un mesaj, dar acum pot face acest lucru instantaneu, atingând şi menţinând apăsat mesajul la care vor să reacţioneze.

Este un nou sistem de interacţiune cu prietenii de pe Whatsapp: până acum, reacţiile erau prezente aproape peste tot şi reprezintă ultima modă pe web pentru exprimarea emoţiilor.

La fel cum s-a întâmplat şi în alte situaţii, implementarea va fi treptată şi nu va fi disponibilă pentru toată lumea începând de joi.

Whatsapp lucrează şi la alte modificări

WhatsApp testează o nouă funcție numită Comunități pentru a organiza grupuri în structuri mai mari, care ar putea fi folosite la locul de muncă sau în școli, a anunțat joi serviciul de mesagerie deținut de Meta Platforms. Directorul WhatsApp, Will Cathcart, a declarat că această funcție va reuni grupurile, care sunt limitate la 256 de utilizatori, în comunități mai mari, unde administratorii ar putea trimite alerte către o comunitate de mii de persoane.

„Acest lucru este orientat cu adevărat către comunitățile din care faci deja parte în viața ta și care fac comunicare privată”, a declarat Cathcart într-un interviu acordat Reuters, citând Slack, deținut de Salesforce, sau Microsoft Teams ca tipuri de comunicare comparabile.

El a precizat că nu există planuri actuale de a percepe taxe pentru noua funcție, care este testată în versiune beta cu un număr mic de comunități globale, dar nu a exclus posibilitatea de a oferi „funcții premium pentru întreprinderi” în viitor.