- Achiziția unui serviciu digital de concierge pentru consumatori de lux va permite oferirea unor experiențe personalizate, inclusiv acces exclusiv la evenimente de top și călătorii unice.
- Aproape jumătate dintre aceștia călătoresc lunar și preferă soluții rapide și eficiente pentru planificarea călătoriilor, aprecind mai mult autenticitatea și experiențele semnificative.
- Velocity Black combină inteligența artificială cu cunoștințele specialiștilor pentru a oferi recomandări personalizate și pentru a facilita accesul instantaneu la experiențe de lux.
Capital One investește în experiențe personalizate pentru consumatori, urmărind să atragă tinerii din Generația Z, care pun un accent tot mai mare pe experiențe autentice și spontane. Conform cercetărilor Skift, gospodăriile cu venituri mari (peste 150.000 USD) încep să prioritizeze aventurile și experiențele semnificative, iar în 2025, călătoriile de lux vor deveni sinonime cu accesul la experiențe hiper-personalizate și cazare intimă. Potrivit lui Ragan Stone, SVP al In The Know Experiences, tinerii consumatori sunt din ce în ce mai interesați de experiențe de călătorie mai deliberate și cu un scop bine definit, scrie Forbes.
Advertisment
Capital One a achiziționat Velocity Black, un serviciu digital de concierge pentru persoane cu un patrimoniu net ridicat, pentru a ajuta la transformarea experiențelor premium ale consumatorilor. Acesta oferă o selecție atent curată de experiențe de lux, inclusiv rezervări de restaurante exclusiviste și acces privat la evenimente internaționale. Un exemplu este posibilitatea de a rezerva o excursie de observare a gorilelor în Rwanda sau de a obține acces privat la Wimbledon.
Velocity Black se bazează pe un sistem tehnologic care le permite utilizatorilor să facă rezervări instantanee, să primească recomandări personalizate și să comunice cu experți în domeniu printr-o aplicație mobilă. Platforma combină inteligența artificială cu expertiza umană, iar un alt aspect remarcabil este comunicarea asincronă, care permite utilizatorilor să obțină prompt informații detaliate sau să facă rezervări, fără a trebui să aștepte zile întregi.
Recomandări
Tradițiile călătoriilor planificate se schimbă. Potrivit lui Matt Knise, co-lider al segmentului premium la Capital One, tinerii din Generația Z și Millennials călătoresc mult mai frecvent decât în trecut, dar nu planifică în avans. Aproape jumătate dintre aceștia călătoresc o dată pe lună și sunt în căutarea unor soluții rapide și eficiente, conduse de experți.
Capital One se bazează pe inteligența artificială pentru a oferi personalizare și a îmbunătăți procesul de planificare a călătoriilor, dar își păstrează angajamentul față de serviciile umane, care oferă o valoare adăugată esențială. Conform cercetărilor, tinerii nu doar că apreciază spontaneitatea în călătorii, dar sunt și dispuși să folosească servicii de specialitate pentru a avea experiențe autentice și de neuitat.
Pe măsură ce Capital One integrează Velocity Black în oferta sa premium, compania dorește să creeze un ecosistem complet în care membrii pot trece fără probleme de la rezervarea unui jet privat la obținerea unor bilete exclusive pentru concerte sau vacanțe elaborate. Viziunea pe termen lung este de a oferi mai mult decât un serviciu, ci liniște sufletească și timp câștigat pentru consumatori.
Citește și
- The Weeknd pune capăt boicotului Grammy cu o interpretare surpriză. Artistul a acuzat Academia de corupție și lipsă de transparență
- O anchetă penală a fost deschisă împotriva Sarei Netanyahu, soţia premierului israelian
- Un expert și-a inversat vârsta biologică cu 21 de ani. Care este secretul longevității
Partenerii noștri