Alexandru Kelerman, antreprenor și strateg de conținut digital, a fost invitatul lui Vlad Craioveanu, la „Ochii pe mine”, difuzată de Aleph News.

Alex Kelerman: „În pandemie, s-au născut multe oportunități pentru oameni obișnuiți”

,,O să luăm din calcul medicina și pe cei care vând măști. Cred că orice ține de sectorul ăsta digital, comerț digital, magazine online, servicii digitale clar au mers bine. Ce mi se pare important este că, crescând consumul de internet s-au născut multe oportunități pentru oameni obișnuiți să-și facă și ei un business.”

Alex Kelerman, despre regulile după care se ghidează în online: ,,Vreau să fie totul cât mai lipsit de fricțiune. Dacă pot să fac un proces într-un pas-doi, să nu-l fac în zece. Eficiență, optimizare. Și, mai mult decât atât, mă mai interesează și cum arată. Eu sunt un om care ține la bun-gust, îmi plac lucrurile frumoase, lucrurile simple, lucrurile elegante. Și îmi doresc să duc asta și în business.”

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Alex Kelerman: ,,Perioada asta m-a ajutat să mă repoziționez, să-mi dau seama unde aduc cea mai multă valoare, să-mi dau seama dacă am sau nu nevoie de o echipă de 10 sau de 15 oameni, dacă am nevoie de un birou, cum pot să fac lucrurile mai eficient și în același timp aș putea să fiu mai bine pregătit pentru o viitoare altă criză.”

Alex Kelerman: „Odată cu pandemia asta s-a prins lumea cât de important este să ai o prezență online”

,,Eu sunt în industria asta de 6 ani de zile și văd că abia acum, o dată cu pandemia asta s-a prins lumea cât de important este să ai o prezență online, să produci conținut de calitate, să realizezi că oamenii își petrec foarte mult timp în telefon și consumă conținut. Cred că viitorul este până la urmă într-o zonă în care fiecare business înțelege treaba asta și produce conținut relevant pentru consumator. Asta este variabila succesului!”

Alex Kelerman, despre lecțiile pandemiei

,,Eficiența cred că este cea mai mare lecție a pandemiei. (…) Sigur, banii sunt întotdeauna o resursă indispensabilă. Dacă nu ai cash, nu ai business! Dar, mai mult decât atât, cred că, cum foloseam cash-ul ăla pe care îl aveam la dispoziție, și câți bani erau blocați în spații, birouri, în excursii sau în business trip-uri care nu erau fie neapărat relevante și puteau să fie rezolvate într-un call pe zoom. Eficiența aș zice că este una dintre cele mai mari lecții și importanța digitalizării.”

Alex Kelerman: ,,Degeaba avem idei, idei am și eu, idei ai și tu. Ce facem cu ele, asta este mult mai valoros! Banii se fac. Există un milion de feluri de a face un milion de euro. “

Alex Kelerman: ,,Cred că faptul că am ignorat de-a lungul timpului multe frici, m-a învățat multe lucruri. Mi-am rupt și gâtul, între ghilimele, dar a fost productic. Cred că important este să mergi cu fricile alea în față și să acționezi. Acțiunea este cheia!”

Alex Kelerman: ,,Tehnologia ne-a făcut foarte puțin răbdători. Vrem totul cât mai repede, vrem ca site-ul ăla să se încarce într-o secundă, să vină totul într-un minut, într-o juma de secundă și atuncea căutăm conveniență și căutăm cât mai puțină lipsă de fricțiune. Aici o să câștige orice business care se duce în zona asta.”